Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt 27.04.2005, 12:48   *Themenstarter*   #13
TheThistle
Experience IsThe Key

Benutzerbild von TheThistle

Wagen: anderer Wagen
Wagendetails: Nissan Silvia D-Spec
Zweitwagen: BMW M5 E34
TheThistle ist ein LichtblickTheThistle ist ein LichtblickTheThistle ist ein LichtblickTheThistle ist ein LichtblickTheThistle ist ein LichtblickTheThistle ist ein LichtblickTheThistle ist ein LichtblickTheThistle ist ein Lichtblick
AW: Wie finde ich den Stammtisch am besten?

roger, de kolumbus het aber au gmeint, er sig z indie, debi isch de schlaumeier z amerika gsi... supi

hey Steph wo fahrsch du düre? je nach dem cha ich mini route apasse. über dagmerselle chani natürlich ou fahre! has aber eher us umweg gseh...weis ja nid genau wo das ziel-kaff isch

Gruess, Andy

Zitat:
Zitat von matrix73
Hi Andi,

we via Sihlbrugg zum Stammtisch fahrsch is das chli ä umweg! am beste geisch ds Zug ab der Autobahn via Knonaueramt bis Urdorf, dert uf d'outobahn richtig St-Galle. Direkt nach em Gubrist-Tunnu nimmsch usfahrt Rägensdorf, denn links Richtig Rägensdorf, nä fahrsch witer bis zur ä Ample chunnsch wos rächts uf Adlikon geit! (links bi dere Ample hätts no ä McDonalds) direkt nachdem Du rächst gfahre bisch, sofort links und den immer dr strass folge, de nach ca 300m uf dr rechte Site gsesch ds Rest. Eckstein und danach grosse Parkplatz mit sicher schon em einte oder andere Zetti wo uf Artgenosse wartet!

u we das nid hiuft. lüütisch mir a, de mache mir unterwegs ab zämä! ;-)

grues

p.s chönntsch aber o ds dagmerselle u d'outobahn, den richtig Züri, übere Nordring düre Gubrist u den glich witer! das wär öppe 20km meh, bisch aber ca 10-15 min schnäuer.

steffu

Sponsors wanted - Driftoholic.ch
Liebe Grüsse, Andy
TheThistle ist offline   Mit Zitat antworten