Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt 26.05.2005, 09:29   #40
Outkast
Grandprix Fahrer

Benutzerbild von Outkast

Zürich -[Schweiz]- ZH Zürich -[Schweiz]- 510500

Wagen: BMW Z3 roadster 2.8
Wagendetails: Driftmachine
Zweitwagen: A3 3.2 DSG
Outkast ist jedem bekanntOutkast ist jedem bekanntOutkast ist jedem bekanntOutkast ist jedem bekanntOutkast ist jedem bekanntOutkast ist jedem bekanntOutkast ist jedem bekanntOutkast ist jedem bekannt
AW: Dä Wätterbricht!

Zitat:
Zitat von d911
übrigens hani no ä Ueberaschig:
bim letschte ufbocke (natürlich vom Zetti )
hani bemerkt dass beidi vordere H&R Federe broche , ---ja broche,-- wirklich beidi !!!!! sind!!! Zeuge; gäll Roger?!
Jooo saaaali Dani !

schön das mer au wiedermol öppis vo dir ghört ! also naja sind zwor nöd grad super nochrichte, aber i cha di vilich tröste - wo ich bi mim alte 2.8er d'H&R federe ibaut han isches die ORIGINALE FEDERE gsi wo BROCHE
gsi isch (HA)

aber Dani... nur weild sogar mit WP am Roger nochechunnsch muesch etz nöd meine segsch de held , weil das schaff ich amig sogar mit minre schwachstromgurke *duckundweg*

ääheeem jo und ROGER was häsch denn du mit dini felge agstellt ??!!! wiedermol z'fesch dä nochegluegt bim iparkiere ?!? *auuuaaaa*

na also denn jungs... nögschmol nehmi idemfall schomol es "bergeband" au bekannt unterem name "autoausdemgrabenziehhilfsmittel" - mit. nei ... lieber nöd...

ahjo es goht jo do ums wetter - EINFACH HEEERRRRLIIIIICHHHHHH ... so schön gsi hütt morge, a de frische luft is gschäft düüse, all die neidische blicke ! ohmann und alli am glotze hehe.
-
naja isch jo jetzt nüme so en wiite wäg is gschäft, also hani noch 2minute schowieder chöne vom velo abestiege und....

Gruss Kevin
Outkast ist offline   Mit Zitat antworten