| | #76 | ||||||
| Grandprix Fahrer
Wagen: BMW Z3 roadster 2.8 Wagendetails: Driftmachine Zweitwagen: A3 3.2 DSG ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | AW: gruezi ... Zitat:
äähmm... doch etz hani grad 45min lang öppis ztue gha.. team-sitzig hmm aber das isches wohl au wieder gsi mit dä "arbeit" für hütt. Hach scho chli müehsam wenn so nix los isch - üsi IT isch eifach z'guet, s'gitt viel zwenig problem womer müessti go lööse drum hocki halt chli meh do im forum...aber etz hol i mol d'schuelbüecher füre, müesst jo enart no chli lerne
__________________ Sportfahrer.ch Tuttlingen 17.10.08 ![]() Gruss Kevin | ||||||
| | |
| | #77 |
| Trainee Registriert seit: 18.02.2005 Ort: Wittnau Alter: 33
Wagen: anderer Wagen Wagendetails: BMW 318i Cabrio E36 Zweitwagen: Saab 9-5 Kombi ![]() | AW: gruezi ... @Massimo I wohne im Fricktal und schaffe z Aarau sit 3.5 Johr. Ha aber au scho im Telli gwohnt für öpe anderthalb Johr isch de aber ned so guet gsi wie im Fricktal! |
| | |
| | #78 |
| Experience IsThe Key Registriert seit: 11.01.2004 Ort: Driftland Alter: 23
Wagen: anderer Wagen Wagendetails: Nissan Silvia Zweitwagen: Mazda RX-7 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | AW: gruezi ... fläsche... in englisch flasher ... muesch dich scho amelde fürs treffe. de ameldeschluss isch bis am 31. gsi, weg em esse für d restaurant reservierige!Gruess, Andy |
| | |
| | #79 |
| Gast (nicht registriert)
| AW: gruezi ... wird glaub saumässig guet wätter am samschtig. bin ich froh, chan ich's dach abeloh. yupp, han mi grad chönne aamelde. denn luege mer emol, gell. es schöns tägli wünsch ich allne... |
|
| | #80 | |||||
| Langstrecken Spezialist
Wagen: BMW Z3 roadster 2.8 Wagendetails: Silverbird Zweitwagen: Volvo V40 2.0T ![]() | AW: gruezi ... do isch mer mol zwei wuche i dä feriä und scho hät me öppis wichtigs verpasst.... tststs.... ![]() ![]() supergueti Idee vom Thorsten oder vo wem isch diä gsih??? han bloss es bitzeli müeh mit schwiizerdütsch schriibe, do ine wärdet ihr also zimli Rueh ha vo mir ![]() ![]() ![]() Grüessli a alli, wo sich do ine tummled Dolly
__________________ | |||||
| | |
| | #81 | |
| Grandprix Fahrer Registriert seit: 21.04.2004
Wagen: noch kein Auto Wagendetails: ................... ![]() | AW: gruezi ... welcome back..... grüssli Zitat:
| |
| | |
| | #82 | ||||||
| Grandprix Fahrer
Wagen: BMW Z3 roadster 2.8 Wagendetails: Driftmachine Zweitwagen: A3 3.2 DSG ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | AW: gruezi ... Zitat:
diä idee mitem CH-Szene Forum isch vom Andy, Roger und mir gsi (wie chönnts au anderscht siii )merci fürs grüessli ps: han gradno de "handzzzettel-ch" überarbeitet und am thorzzzten gschickt... bzw. ich has gschickt aber sini mail funktioniert irgendwie nöd so richtig
__________________ Sportfahrer.ch Tuttlingen 17.10.08 ![]() Gruss Kevin | ||||||
| | |
| | #83 | |
| Grandprix Fahrer Registriert seit: 23.07.2002 Ort: Kilchberg ZH Alter: 29
Wagen: Z3 M roadster 3.2 Wagendetails: ///M Budget Röööschter ![]() | AW: gruezi ... Zitat:
| |
| | |
| | #84 | ||||||
| Grandprix Fahrer
oder direkt "HIER" (aber momentan isch no die "alt" version online)
| | |
| | #85 | |||||||
Wagen: BMW Z3 roadster 2.8 Wagendetails: Silverbird Zweitwagen: Volvo V40 2.0T ![]() | AW: gruezi ... Zitat:
dankä, mir händ d'Ferie gnosse. I mim fahrende Hotelzimmer wird's immer komfortabler, do cha's no so vill rägnä.... Isch alles guet gsih, bis uf en chline unfall uf em Trampolin (Bänderriss am Finger und en Halswirbel gschtuucht ), das heisst, dä Zetti bliibt no es wiili i dä Garasch däfür han i nochli länger Feriä (ui, hoffentli gseht das dä Massi nöd )Wie isch es an dinerä Prüefig gange? Han ganz fescht Dümli druckt am Mittwuch!!! ![]() gueti Idee gsih mit dere Rubrik, do hät jetz jede chäs drin sini berächtigung ![]() ![]() ![]() Und dankä für's Überarbeite vo dä Handzettel, die sind scho lang nüme ganz up to date gsih Grüessli (au a d'Jasmin) Dolly Zitat:
![]()
__________________ | |||||||
| | |
| | #86 | |||||||||
| Grandprix Fahrer
komfortabler *?* ich gseh do irgendwie en chline widerspruch i dem satz betriibsch denn du "camping" ? Zitat:
merci jo es isch sosolala gange... teils fasch z'eifach gsi teils mega schwär also hmm... es wird glaub knapp... Zitat:
me sind jo au "jung - dynamisch - erfolglos" Zitat:
dä schwierigst teil isch immerno am thorzzzten das .pfd-file zschicke... häsch du vilich e gültigi e-mail adresse vo ihm *??!!*das mitem verteile müesst mer mol recht organisiere, vilich nimmi an nöchste stammtisch mol es "HandZZZettel-verteilerset-köfferli" mit und gibe es chlises "flyerverteil-seminar für anfänger"
__________________ Sportfahrer.ch Tuttlingen 17.10.08 ![]() Gruss Kevin Geändert von Outkast (11.05.2005 um 14:51 Uhr). | |||||||||
| | |
| | #87 | ||||||||
Wagen: BMW Z3 roadster 2.8 Wagendetails: Silverbird Zweitwagen: Volvo V40 2.0T ![]() | AW: gruezi ... Zitat:
und d'Feriä sind erscht no viiiil billiger!!![quote=inquerior] Zitat:
![]() (und au nöd eusi fahrkünscht!) ![]() - also tuen i dir no wiiter dümli drucke ? Zitat:
![]()
__________________ | ||||||||
| | |
| | #88 | ||||||
| Black Shark!
Wagen: BMW Z4 roadster 2.5 Zweitwagen: Audi S3 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | AW: gruezi ... Zitat:
....i gseh ALLES....
__________________ Gruss Massimo Z4 2.5 Schwarz Uni / Leder Oregon Schwarz / Hartge 19" / H&R Federn / High End Hifi | ||||||
| | |
| | #89 | ||||||
![]() ![]() also din job muess jo fascht so schön sii wiä feriä ![]()
__________________ | ||||||
| | |
| | #90 | |||||
| Grandprix Fahrer
Wagen: BMW Z3 roadster 2.8 Wagendetails: Driftmachine Zweitwagen: A3 3.2 DSG ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | AW: gruezi ... @ Dolly jaa chasch denn am 1.Juni gern nomol duumädruckkä, denn hani nämli no di theoretisch prüefig ! aber sägmol DU fahrsch nöd selber mit dem riese wohnwage gespann ume oder ? isch jo kriminell !!! nei s'problem isch nöd das dä thorzzzten kei ziit hätt sondern das wenich uf die adresse das mail schicke denn chunnt bloss immer e fehlermeldig zrugg
__________________ Sportfahrer.ch Tuttlingen 17.10.08 ![]() Gruss Kevin | |||||
| | |
| | #91 | |
| Grandprix Fahrer Registriert seit: 23.07.2002 Ort: Kilchberg ZH Alter: 29
Wagen: Z3 M roadster 3.2 Wagendetails: ///M Budget Röööschter ![]() | AW: gruezi ... Zitat:
| |
| | |
| | #92 | ||||||
| Grandprix Fahrer
![]() ps: ich bin mol weg für hütt.. me händ no apero und s'guete isch... ich chan noher grad heilaufe
| | |
| | #93 | ||||||
hehe und was heisst denn do kriminell??? ![]() trausch mir das öpe nöd zue?? Parkiere tuen i mit dem uf jede fall besser als mit em Zetti.... *schäm Und wo me doch uf dä Autobahn mit Ahänger eh nur mit 80 hötterle dörf - do chan jo gar nüt passiere ![]() ![]() Grüessli Dolly
__________________ | ||||||
| | |
![]() |
| Aktive Benutzer in diesem Thema: 1 (Registrierte Benutzer: 0, Gäste: 1) | |
| Themen-Optionen | |
| Ansicht | |
|
|