Jetz isch es sowiit...

Dolly

Fahrer
Registriert
21 März 2004
..I han müesse s'AG-Nummeräschild a min Zetti mache; mit würkli schwärem herz han i mini schön ZH-Nummerä iituscht... :2bigcryz:

Aber - händ ihr gwüsst: Im Kt. Aargau verteilet's d'Nummerä noch Fahrpraxis und Fahrkönne. Je meh Fahrpraxis und
je besser s'Fahrkönne, umso tüüfer isch d'Nummere :t (btw: i han zum ärger vom Tom doch tatsächli e 5-stelligi übercho... :M)

(...oder han i do echt öpis falsch verstande und es got's villicht doch noch em Alter??? :X)

Jedefalls isch si tüüf gnueg, zum dä eint oder ander Aargauer echli niidig z'mache...

Und jetz muess i mi zerscht no chli a das komische "AG" gwöhne, bevor i au d'Signatur chan aapasse.

Grüessli
*und mi schnell i dä Garasch verstecke... :X:d
Dolly
 

Anhänge

  • AG-Nr.JPG
    AG-Nr.JPG
    5,3 KB · Aufrufe: 80
AW: Jetz isch es sowiit...

Also das geht gaaaaaaanz klar nach dem Alter: Mein Vater (72 Jahre alt) hat ebenfalls eine 5-Stellige.... :T Nein, da mag ich doch lieber mein "jugentliches" AG-Schild... :d

Willkommen im Rüebli-Kanton :b

Edit nach Hirnaktivität:

Lasst mich mal rechnen:

Dolly,TomCH,Masa,Sharky,Apocalyptica,Phil2204,CH Z4.... kann es Evtl. sein dass der Aargau der stärkste Kanton im Forum ist... :b :b :b
 
AW: Jetz isch es sowiit...

CH Z4 schrieb:
Also das geht gaaaaaaanz klar nach dem Alter: Mein Vater (72 Jahre alt) hat ebenfalls eine 5-Stellige....

:d:d:d:d:d:d:d

danke Massi, das hani doch au gseit, mi Vater werd jetzt de 60gi ond het au
en 5stelligi Nummere wo mi 6 afoht :w :b :O :d
...das muess ganz klar s'Alter sii :t :s


CH Z4 schrieb:
Lasst mich mal rechnen:

Dolly,TomCH,Masa,Sharky,Apocalyptica,Phil2204,CH Z4.... kann es Evtl. sein dass der Aargau der stärkste Kanton im Forum ist... :b :b :b

:O :O :O
assoziiersch do öppe weder en AG-Stammtisch :X
*duckundweg
 
AW: Jetz isch es sowiit...

CH Z4 schrieb:
Also das geht gaaaaaaanz klar nach dem Alter: Mein Vater (72 Jahre alt) hat ebenfalls eine 5-Stellige.... :T Nein, da mag ich doch lieber mein "jugentliches" AG-Schild... :d

TomCH schrieb:
:d:d:d:d:d:d:d

danke Massi, das hani doch au gseit, mi Vater werd jetzt de 60gi ond het au
en 5stelligi Nummere wo mi 6 afoht :w :b :O :d
...das muess ganz klar s'Alter sii :t :s


wow, eueri Vätere müend i dem fall, emol abgseh vo dä viiiiil längere fahrpraxis, jo au so supergueti Autofahrer sii.... :X :d

CH Z4 schrieb:
Lasst mich mal rechnen:

Dolly,TomCH,Masa,Sharky,Apocalyptica,Phil2204,CH Z4.... kann es Evtl. sein dass der Aargau der stärkste Kanton im Forum ist... :b :b :b

...das chönnt guet sii, und do han i schliessli nöd unwesentlich dezue biitreit :X:s

also, wänn git's denn wieder emol en Aargauer Stammtisch? Jetz dörf i jo au cho :b

Grüessli
Dolly
 
AW: Jetz isch es sowiit...

Hallo ihr Aargauer....

Ich hab auch eine 5 stellige Autonummer... Aber mit ZH....

Gruss Tadzio
 
AW: Jetz isch es sowiit...

Tadzio schrieb:
Hallo ihr Aargauer....

Ich hab auch eine 5 stellige Autonummer... Aber mit ZH....

Gruss Tadzio

grrrrrrrr, hatte ich auch :g :g :g
und die reuht mich immer noch gewaltig! Ich lass mir die solange wie möglich
reservieren, man weiss ja nie :b
 
AW: Jetz isch es sowiit...

Ich lege mehr wert auf Individualität, drum kann ich Stolz sein der einzigste Schaffhausner hier zu sein :w :X
by the way: ne 5-stellige Nr hab ich auch :t
 
AW: Jetz isch es sowiit...

Tadzio schrieb:
Hallo ihr Aargauer....

Ich hab auch eine 5 stellige Autonummer... Aber mit ZH....

Gruss Tadzio


Hoi Tadzio

Mach Dir nichts draus, es gibt schlimmeres (es kommt mir zwar gerade so spontan nichts in den Sinn, aber es gibt bestimmt was schlimmeres.....) :b

@ Chuck: Jaaa eine SH-Nummer würde ich auch stolz am Auto spazieren fahren, bei den Uhren die dort hergestellt werden... ;)
 
AW: Jetz isch es sowiit...

Tadzio schrieb:
Hallo ihr Aargauer....

Ich hab auch eine 5 stellige Autonummer... Aber mit ZH....

Gruss Tadzio

Phuuu also ich hoffe ich kann noch lange mit meiner SG Nr. herumkurven :1angelz:

ein wechsel auf ZH wäre für mich in etwa gleich schlimm wie wenn Michael Mittermeier :5kidz: seinen Auftritt heute Abend im Kongresshaus absagen würde :2thumbsup
 
Zurück
Oben Unten