general.pm
In a world of compromise - some don't.
Da hat mich der F1 Schumi doch im Wichtigen Vogesen Thread beim Spamen erwischt und rausgeschmissen...

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.

Da hat mich der F1 Schumi doch im Wichtigen Vogesen Thread beim Spamen erwischt und rausgeschmissen...![]()

gscherter hamme bläder depp bläder du krautwikerlst zwendschgenmanderl kannst mi doch ned von der seitn so bläd oreden
du bist do sternhagel voll du hundsgrippi do legs mi du fei am arsch du kniebiesler
du saupreis du damischer dir stopf i glei die saftigen krautwikerl in dei gfries nei du rotzläfi hoiz mei
DO BLÄDER DEPP !!!
bring moang moi wos mid vom dem Zeig wosd heid widda eigschmissn hosd des wui i a moi brobiern![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Du Zipfe olle schoaßpladdn jetzt ruckma zamm i hau das kreiz obe du rindvieh du dammische sowas wie di gheart eigsperrt wennst in Zoo wuist sogi da der Tierpark vom herrgott is groß gnua da find a aff wie du oiwai platz du semmelkndel du verreckte hast ja weniger hirn ois a spatz fleisch aufda knia scheibn
Ja sog a moi i glab i hear schlecht, du wuis a vo dem zeig wos ham
![]()

Sagt mal,
quitscht des eigentlich nicht, wenn ihr mit Euern Lederhosen auf'n Ledersitz im Z sitzt?![]()

Sagt mal,
quitscht des eigentlich nicht, wenn ihr mit Euern Lederhosen auf'n Ledersitz im Z sitzt?![]()

Main Godd, veranschtaldat ihr do a Fitness-Brogramm fiar dia, wo do a weng Maisle spila wellad? Emmer naus ond nei rennen, bloß om älles mit z'griaga. Do kommd ma jo ganz aus der Puschte!
![]()

hob doch goar koa ledawix![]()
gehd`s liabba ins bed dasd´s moang ausgschlaffa seid´s![]()

Was meinst du warum mir so schnell die Luft weg bleibt?Du stehst doch eh immer draußen und qualmst....![]()