Bremsen Z4

AW: Bremsen Z4

...oder em Roger sini Kaugommi-Pneu, denn hets vo sälber halt wenn'd abem Gas gohsch... :X :d
 
AW: Bremsen Z4

CH Z4 schrieb:
...oder em Roger sini Kaugommi-Pneu, denn hets vo sälber halt wenn'd abem Gas gohsch... :X :d

gueti idee :d :d :d

...oder ich maches wie dä Fred Feuerstein ... loch in bode und mit dä füess bremse :O &:
 
AW: Bremsen Z4

heh...demfall sägemer dir numme no fred..%: ... scho was nois vode garage ghört?.... so ala... jawohl am mäntig chönds en abhole? :d
 
AW: Bremsen Z4

diver_2k2 schrieb:
heh...demfall sägemer dir numme no fred..%: ... scho was nois vode garage ghört?.... so ala... jawohl am mäntig chönds en abhole? :d

danke - pussy :P

ja du wenns das würed sägä, denn verlang ich eifach en adäquate ersatzwage so à la Hartge Z4 V8 oder ///M-Röööschter B;
 
AW: Bremsen Z4

jaja du lusche.... chämtisch vermuetli en 1.8l über...:d :d :d
 
AW: Bremsen Z4

inquerior schrieb:
à la Hartge Z4 V8

die gits jo zum glück wie sand am meer und jedi garage hät e paar... *gg* ;) nei scho klar kev, hoff doch au für di dass din zetti wieder zwäg isch bis am obig :t
 
AW: Bremsen Z4

Miata schrieb:
:j :j dä isch jetz fast chli fies gsi... :d :d wart du nume bis i mol en 5,0 V8 im MX5 han... :s

@dimi: naja... ich dänke da wür dänn s hüsli stah blibe und numme d hinderachs wiiterfahre...:d
ha grad letschti z schlieren en mx5 mitem komprässerli gseh mit 200rössli...

@kev: wottsch nä nöd mal alüte? :w
 
AW: Bremsen Z4

diver_2k2 schrieb:
ha grad letschti z schlieren en mx5 mitem komprässerli gseh mit 200rössli...
und etz ? häsch etz meh lego als mir ? :P oder was wotsch üs demit sägä ? :M

diver_2k2 schrieb:
@kev: wottsch nä nöd mal alüte? :w

nööö... isch abgmacht das ich en am 5i go hole gange und zwor mit NEUE bremse... :B
 
AW: Bremsen Z4

jo die mit dä bemani-kompressore laufed emel no guet. aber dä umbauu gits nöd für die ältere MX5 modell... und anstatt en kompressor inehaue, wär en V8 doch no e glatti alternative ;)
 
AW: Bremsen Z4

Miata schrieb:
und anstatt en kompressor inehaue, wär en V8 doch no e glatti alternative ;)

ja klar, wenn din Miata als "bohrmaschine" wotsch umfunktioniere... und zwor bohre im sinne vo "noch ööl bohre" mit dem gohts denn jo nüme vorwerts sondern nurno direkt is erdriiich wägem gwicht und dä durätrüllende rädli &:

aber mir sind jo do immerno ufeme aständige forum :d und drum chönntemer wiedermol zrugg zum thema cho gälled !

> wotsch vilich es paar Z4 bremse i din MX5 ibaue ?! %: die chasch denn noch 35tkm uf kulanz ersetze loh weils rillä und risse händ :y
 
AW: Bremsen Z4

Miata schrieb:
jo die mit dä bemani-kompressore laufed emel no guet. aber dä umbauu gits nöd für die ältere MX5 modell... und anstatt en kompressor inehaue, wär en V8 doch no e glatti alternative ;)

chaschen ja grad mit dä zwangsbelüftig chaufe...%:

@kev: jaja mit em bschtellschii für di noie brämse...:d
 
Zurück
Oben Unten