AW: happy Birthday, Klaus !!!
Leeven Klös, hochverehrte Vorstandsmitjlieder, Herr Bürjermeister, ne.
Frau, han ich ene verjesse? Enä? Joot.
Met janz besonderer Freude hammer uns hück he jetroffe, um der neue Vereinsspellplatz für uns Kinder ennzeweihe, und...
Wat ess, Frau? Falsche Red??? Och näää, net ald wedder, ne.
Tschuldijung, kann ja mal passieren, ne. Hier, Köbes, tuste mir ens e Kölsch, ne. Joot, also dann...
Mer sinn he in diesen altehrwürdijen Hallen des Forums zesammejekumme, um den Jebootsdaach unseres Vorstandskollejen Klaus würdisch ze bejehen.
Dä Klaus ess ene leeve Kääl, un mer freuen uns immer wedder, dat he noch älder ess als wies mir. Un de Zech muß he hück och bezaahle, ne.
Als Präsident vom Schötzeverein wünsch ich Dir im Namen des jesamten Vorstandes und seiner Mitjlieder alles Jute un vell Spaß im neuen Levvensjoohr. Süch zo, dat do dinge Krom uszottiert kriechs, met dem do dich jrad erömplaachs. Un jet Jlöck för et Hätz wünsche mer och, ne.
In diesem Sinne, Klös, weiß Bescheid, ne, maach et joot un net ze off, ne.
Frau, han isch jet verjesse, oder kann ich jetzt dat Büffe eröffnen? Nix? Joot.
Also dann, ne, Freibier für alle op der Klös, und he ess e Fläschje nur für üch 2...
Hier, Köbes, tuste uns noch 2 Kölsch, jo, ich sinn fäädisch. Wat? Wo der Klo ess? Ich bin der Präsident he, und kein Auskunftskartei. Jo, jo, ich kann och nit mih als wie's arbigge he. Hallo Mattes, wie isset? Joot? Jo, jo, et muß ne, et Kreuz deit wieh.
Wat es loss? Do hinge sinn Sambatänzerinnen? Moment...
Frau, mer müssen ens jrad en wichtije Vorstandssitzung affhalde, ich bin in e paar Stund widder he, un tschüß...