Spontanes Ausfährtchen JETZT ? Sonne hallooo !!!!

Outkast

macht Rennlizenz
Wagen
anderer Wagen
Salü zämä, ich han bis 17uhr ziit und luscht chli umezdüüüse hätt au öpper luscht uf es spontans chlises Usfährtli/Treffe hütt nomi ?

:7 Looooooos d'Sunnä schiiiint !!!!

AW: Spontanes Ausfährtchen JETZT ? Sonne hallooo !!!!

Hmmm...höt het's mi wörkli ou onder de Nägel besse...q:

Aber i han onbedengt mis nöie Spelzüüg welle usprobiere...;)

Anhänge

• s3.jpg
    s3.jpg
    92,2 KB · Aufrufe: 14

Oha ! hätts e poliermaschine geh :s i hett susch auno en Audi wo x-jahre dauernd durd bürstewäschalag isch.. phuuu ;x

Hütt isch wiedermol e schöne Tag gsi, ha no de kolleg im M5 e34 im schlepptau gha, naja han halt immer wieder müesse uf ihn warte %:

Massimo.... Du bist wirklich ein Freak... Bei dem Wetter in der Garage hocken und den Wagen polieren....

PS: ich hätte auch noch einige Wagen, welche es nötig hätten... %:

Gruss Tadzio

Wie funktioniert das bei dir mit der Poliermaschine? Bei mir hat es schon nach dem halben Auto das ganze Lammfell verklebt und "nix isch mehr ganga". Verstehst du mich?

Wie funktioniert das bei dir mit der Poliermaschine? Bei mir hat es schon nach dem halben Auto das ganze Lammfell verklebt und "nix isch mehr ganga". Verstehst du mich?

Wird zwar langsam ziemlich OT, aber bitte:

Markus Fahrzeugpflege Page | Ihnen wird der Zutritt zu dieser Seite verwehrt.

Einfach mal runterscrollen, bis meine Beiträge kommen...

Ist eine ziemliche Wissenschaft....eines vorab : Lass dein Lammfell im Schrank und kauf Dir anständige Polierpads..

...ond was för eini...das esch d'///M-Version onder de Poliermaschene...:9 :9

Aber för dä schiiss Audi-Lack hani eifach eini brucht....ond wenn scho, denn scho...;)

Guet, das du dich nöd mitere - in VW Sproch - CL-Version abgisch wenns ums wohl vo dine Autos goht, isch mir eh klar ;) :t

Hm isch de Audi Lack würkli schlecht? Schlechter als BMW? Aber sicher besser als AlfaRomeo-Lack oder? i ha so eine mol gnauer agluegt und das hani sogar als Laie gseh das de besch... isch :X

Hm isch de Audi Lack würkli schlecht? Schlechter als BMW? Aber sicher besser als AlfaRomeo-Lack oder? i ha so eine mol gnauer agluegt und das hani sogar als Laie gseh das de besch... isch :X

är esch ned schlächt, aber halt mega-hert. Är bechonnt weniger schnäll Chratzer, aber wenn er emol het, denn esch met Handpolitur etc. nüt me z'mache..:# I be be mim S3 am verzwifle gsi...jetzt goht's langsam i die rechtigi Rechtig...:)

är esch ned schlächt, aber halt mega-hert. Är bechonnt weniger schnäll Chratzer, aber wenn er emol het, denn esch met Handpolitur etc. nüt me z'mache..:# I be be mim S3 am verzwifle gsi...jetzt goht's langsam i die rechtigi Rechtig...:)

Achsoo na toll... Aber du sägmol wärs echt nöd gschieder gsi du hettsch Lackierer glernt? I glaub das wär amig eifacher gsi dini Autos neu Lackiere als die ganz Poliererei :+

Achsoo na toll... Aber du sägmol wärs echt nöd gschieder gsi du hettsch Lackierer glernt? I glaub das wär amig eifacher gsi dini Autos neu Lackiere als die ganz Poliererei :+

Es frösch lackierts Auto muesch ebe glich no poliere...:P Aber es het öppis...i muess mer das emou bibrenge...:s

Zurück
Oben Unten