gruezi ...

CYBERCAT

stray cat
Registriert
7 Oktober 2003
Ort
the road to hell
Wagen
BMW Z3 coupé 2,8i
na, bin mal gespannt, wie schnell die "vorlauten" swiss-boys entdecken, was da für sie geschaffen wurde ... :w %: :d :t :t :t


sorry, und das war mein erster und einziger kommentar in EURER ecke des forums ... :s :w :M :*
 
AW: gruezi ...

uuuuiiiiiiiiiiiii

zwar ist unsere ecke jetzt ja schon von jemand anderem entjungfert worden, aber als zweiter hatt man(n)s ja dann eh einfacher :d

*immernochganzungläubigguck*

:t :t :t

na dann wollen dir doch mal den Champus holen und die korken knallen lassenn....
...
neeee haha wenn ihr jetzt echt gedacht habt ich fang jetzt hier auchnoch mit solchen bildern an - daaaann habt ihr euch getäuscht :P

ich sag jetzt einfach mal DANKE !

und von nun an ist die offizielle CH-Szene sprache "schwiiizerdüüüütsch"
 
AW: gruezi ...

tööööööröööööööö....

hammer.... ändlich en en ch egge... hihi... und alles uf schwiiiiiiizerdüüütsch.......

ja da muesi hüt abig grad no eis druf trinke....hehe.....%:

@thorsti: dankee schööööön :t
 
AW: gruezi ...

salü zsämme!

gut ding will weile haben :M

dann will ich mal was anständiges anbieten:

11_94.jpg
 
AW: gruezi ...

geile sache! genial! very much danke! we love zroadster... auch ohne Z :D
 
AW: gruezi ...

swissXtreme schrieb:
geile sache! genial! very much danke! we love zroadster... auch ohne Z :D

:11stopz:

AANNDDYYYY erschte post vo dir und scho de erschti regelverstoss !!!

GRRR hehe

do wird gfälligscht schwiizerdüüütsch gredt, oder vo mir us au züri- und luzerner-dütsch :d :d :d

:P
 
AW: gruezi ...

i ha nur denkt, dass i so schriebe, dass mich de thorsten sicher verstaht. ;)
 
AW: gruezi ...

swissXtreme schrieb:
i ha nur denkt, dass i so schriebe, dass mich de thorsten sicher verstaht. ;)

der versteht sehr gut oder tipptopp :d - nur mit dem sprechen und schreiben haperts :M
 
AW: gruezi ...

thorzzzten schrieb:
der versteht sehr gut oder tipptopp :d - nur mit dem sprechen und schreiben haperts :M

jojo thorzzzten bisch doch en plöffsack ! ! das häsch etz ersch grad vo mir glernt das mitem "tip top" :7 (nöd mit 2p übrigens...)

mal luege wie lang das es goht bis doinne es chäsfondue-festival abghalte wird :X &:
 
AW: gruezi ...

inquerior schrieb:
jojo thorzzzten bisch doch en plöffsack ! ! das häsch etz ersch grad vo mir glernt das mitem "tip top" :7 (nöd mit 2p übrigens...)

mal luege wie lang das es goht bis doinne es chäsfondue-festival abghalte wird :X &:
Leider nur auf Deutsch:
Herzlichen Glückwunsch den Schweizern zu Eurer eigenen Ecke, die Privatsphäre ist durch Eure Sprache weitgehend gesichert...:w :d :d :t

Wenn Ihr allerdings nur über chäsfondues redet, werdet ihr auch andere anziehen...:t :9 :9 :9

schweiz2.jpg
 
AW: gruezi ...

Söineggle!!!!!

Fondue ond Raclette send gruuuuuuuuuuuuuuuusig!!! :ulrich:

D'Schwiiz het ganz anderi kulinarischi Highlights wo vode oswärtige ständig ignoriert wärde: Rösti,Spätzli,Chnöpfli,Olma-Wurscht(Ost-CH olé ;) ),Rüeblitorte,Züri Gschnätzlets (dä Tip chonnt vode Sabine...) :9

Also, ab hött esch die flössigi Chäs-Pappe Tabu!! :help:

So, jetzt hämmer öise Egge, was möche mer jetzt? Was sölle mer rede? :b
 
AW: gruezi ...

Ahoi Massi,

sinder hüt guet hei cho? si d strasse no troche gsi? s wetter het üs grad echli bschisse.


...het i de letschti öper öpis vom phil ghört?


Gruss
 
AW: gruezi ...

Hoi Andy

Jo, mer send no guet hei cho. S'Wätter esch rechtig Aarau nor no schlächter (nässer) worde.... :#

De Chare het so sche... usgseh we scho lang nömme, aber ehm esch sofort gholfe worde..... ;)

Aber trotz em schlächte Wätter esch es en lässige Nomitag gsi :t
 
AW: gruezi ...

ha scho fast angst gha, dass bi euch wieder schön gsi wär. aber de isch ja guet. süsch hätti de es schlechts gwüsse gha ;)

mis diätauto isch immerno dreckig. gseht aber weniger schlimm us wie de z4 usgseh het. grau sei dank ;)


Gruess
 
AW: gruezi ...

swissXtreme schrieb:
ha scho fast angst gha, dass bi euch wieder schön gsi wär. aber de isch ja guet. süsch hätti de es schlechts gwüsse gha ;)

mis diätauto isch immerno dreckig. gseht aber weniger schlimm us wie de z4 usgseh het. grau sei dank ;)

Gruess

So ihr zweeeei etz händer mich aber noigiirig gmacht, was händ ihr denn hüt nomitag triebe ?!?

looos use mit dä spraaaach ! :o
 
AW: gruezi ...

De Andy het mi spontan derzue brocht mis (am Fritig frösch potzte) Auto före z'näh zom e halb Stond spöter i Räge ine z'fahre... :b :s Jetzt chani grad mis Potzzüg weder vöre näh,geil!! :9 :9

Statt go usfahre, semmer halt es Zmettag/Zwieri go näh ond eschli go domm schnore :d :d
 
AW: gruezi ...

jo genau so... de massi het de rege mitbracht. mis wägeli isch vorher au suber gsi :b
 
AW: gruezi ...

CH Z4 schrieb:
De Andy het mi spontan derzue brocht mis (am Fritig frösch potzte) Auto före z'näh zom e halb Stond spöter i Räge ine z'fahre... :b :s Jetzt chani grad mis Potzzüg weder vöre näh,geil!! :9 :9

Statt go usfahre, semmer halt es Zmettag/Zwieri go näh ond eschli go domm schnore :d :d

&: &: wow, de andy muess jo tatsächlich sehr gueti überredigskünscht ha, wenn er dich dezue bringt mit dim Z4 in rege z'fahre !

ich vermuete aber fasch dass so gheimi treffs viel öfters stattfindet als mer denkt, ihr luusbuebe :P wott garnöd wüsse was ihr do wieder im schilde füehred ! :b :d
(vilich heimlich es paar 30-zone tafle uf dä piemont-strecki entfernt? :O )

:+ spannend spannend ! :7
 
AW: gruezi ...

Ich komme gerade von Appenzell- "volle" Ladung Schwitzer Dütsch (!?)!
Verstanden habe ich fast Alles, aber selber schreiben und sprechen geht noch nicht.

@Fondue:
Habe gestern in Basel ein sehr reichhaltiges (sprich viel) Fondu zu mir genommen:t .

Herzlichen Glückwunsch zur eigenen Tratschspalte.


Michael


(PS: habe gerade ien Problem mit meinem QP-> siehe Z3 QP)
 
AW: gruezi ...

versuchs mit dem sprechen nicht. das hört sich im normalfall nur ziemlich dämlich an ;)

....und zum problem mitem ZQP, i ha mal öpis dezue gschriebe ;)
 
AW: gruezi ...

inquerior schrieb:
&: &: wow, de andy muess jo tatsächlich sehr gueti überredigskünscht ha, wenn er dich dezue bringt mit dim Z4 in rege z'fahre !

ich vermuete aber fasch dass so gheimi treffs viel öfters stattfindet als mer denkt, ihr luusbuebe :P wott garnöd wüsse was ihr do wieder im schilde füehred ! :b :d
(vilich heimlich es paar 30-zone tafle uf dä piemont-strecki entfernt? :O )

:+ spannend spannend ! :7

Kevin, Du besch es rechtigs Gwonderwiib! :d :d

Aber i han kei Gheimniss vor de CH-Family:

De Andy het mi am Sa-Morge früe "ertappt" weni im Forum omegsurft be, ond het mer spontan e PN öberewachse lo, öb i loscht of es chlises Usfährtli hät. Do s'Wätter zo dere zit no prächtig gsi esch, hani grad Loscht gha ond ha zuegseit :t Cooli Roadster-Gägend bem Andy hende! :9 (aber die vele Traktore... :# )

So, was wetsch no gärn wösse? :b
 
AW: gruezi ...

halt stopp. isch das nid so gsi, dass ich gfragt ha, ob du no es türli machsch...und du denn grad dini nummere geh hesch, dass mer sich chan telefoniere?! :M :d

am sonntig isch besser mit usfahrte als am samstig, bezüglich traktore ;) ...und sus hilft eifach es leistigstarks auto zum übelhole ;) ;) ;)


gruess
 
AW: gruezi ...

swissXtreme schrieb:
halt stopp. isch das nid so gsi, dass ich gfragt ha, ob du no es türli machsch...und du denn grad dini nummere geh hesch, dass mer sich chan telefoniere?!
gruess


He yo, wieso, han is anderst verzellt? &:
 
AW: gruezi ...

Ändlig

super sach, dass mr do en ch-corner hän! findi guet :t

greets us dr nordwestschwiz

triple-z
 
AW: gruezi ...

ja massimo ;) ... isch eh egal. de kevin gahts eh nüt a was mir mache und s het ihn au nüt z intressiere :b :b :b
 
Zurück
Oben Unten