Was esch das för en Sommer??

CH Z4

macht Rennlizenz
Registriert
5 Januar 2003
Hoi Zäme!

Soebe am Radio gmäldet: Furka,Oberalp ond Nufenen send SCHNEEBEDECKT!!!

Get's denn soo öppis! Mer händ metti August!!... :j :ulrich: :2beheadz:

Also am Sonntig schön d'Wenterrad montiere (do send de Kevin ond de Dani emou im klare Vorteil.... :X )
 
AW: Was esch das för en Sommer??

Wie gut dass ich am Freitag wieder für ein paar Tage in die wärme fahre und die 30° C dort geniessen werde :X

Wünsche euch aber trotzdem viel Spass :d
 
AW: Was esch das för en Sommer??

welle summer?;(

Ps: hätt de dani winterpneu uf sine opel-felge? :+
 
AW: Was esch das för en Sommer??

die schiess tüfdruckgebiet wo am laufmeter zu eus chöme sind s problem... viellicht hend mir defür viel hochdruck im winter und chli weniger schnee und weniger salz ;) *hoff*
 
AW: Was esch das för en Sommer??

swissXtreme schrieb:
die schiess tüfdruckgebiet wo am laufmeter zu eus chöme sind s problem... viellicht hend mir defür viel hochdruck im winter und chli weniger schnee und weniger salz ;) *hoff*

Etz bisch immerno dihei ? schwing din Ar... uf din Göppel und fahr mol looos ! GT4 wartet nöd ewigs uf üüs %: ... ich gang etz denn gradmol de Beamer is Gschäft go hole :B

@Massimo ja bin etz tatsächlich nüme ganz so unglücklich dra mit mine Winterpneu :d

hmmm... mer mues es immer Positiv gseh: es isch Game-Wetter :b
aber im September muesi no in WK, hoffentlich isches denn wieder bessers Wetter... :#
 
AW: Was esch das för en Sommer??

CH Z4 schrieb:
.... :s :s :s :s GT4 söchtigs Pack! :d :d :d

jaaaaaa ich bekenne mich als GT4-Suchti :#

aber bin doch etz scho es bitzeli entschuldigt... ich meine... eigentlich wäri das Weekend jo REAL ad Nordschleife gange, aber weil ich nöd han chönne goh (viele dank a de Stei uf dä Stross) muess ich das Manko etz halt wieder a dä PS2 guetmache :7madz:
 
AW: Was esch das för en Sommer??

Passt sich s' Wätter jetzt BMW a oder umgekehrt?
Nach de Zitschrifte chunnt jo 2006 s' Z4 Coupe.

Aber isch eigentlich egal, es goht nüt über en Roadster.

Am Sunntig isch es schön! Ig glaube dra.:) :) :)

Gruess
Martin
 
AW: Was esch das för en Sommer??

hallo
ab mittwuch sötts jo de eh besser wärde... nume die bemerkig im wätterbricht stört mi chlei... zwar: "bis 28° C" aber!: "gewitterhaft" b:

langsam han i's satt!! ;(

mir drücke jetz gschider d'dume... vilech klappts doch no *auch ich hoffnungsvoll* :M

gruess
toni
 
AW: Was esch das för en Sommer??

inquerior schrieb:
jaaaaaa ich bekenne mich als GT4-Suchti :#

aber bin doch etz scho es bitzeli entschuldigt... ich meine... eigentlich wäri das Weekend jo REAL ad Nordschleife gange, aber weil ich nöd han chönne goh (viele dank a de Stei uf dä Stross) muess ich das Manko etz halt wieder a dä PS2 guetmache :7madz:

Ja du hast schon was verpasst...siehe unten. Diese Töfflifahrer sind schon witzige Kerlchen...auf der Geraden geben sie Gas, als hätten sie vor irgendetwas Angst und in der Kurve kann man sie auch aussen rum überholen :s. Aber mal was anderes: Was kostet so ein PS2 Ding mit GT4 und gutem Lenkrad? Muss die NS üben...
bmwz4ns1308200516to.jpg
 
AW: Was esch das för en Sommer??

Ronny schrieb:
Ja du hast schon was verpasst...siehe unten. Diese Töfflifahrer sind schon witzige Kerlchen...auf der Geraden geben sie Gas, als hätten sie vor irgendetwas Angst und in der Kurve kann man sie auch aussen rum überholen :s. Aber mal was anderes: Was kostet so ein PS2 Ding mit GT4 und gutem Lenkrad? Muss die NS üben...

aaach Ronny du bist fies ;(

also eine PS2 Kostet so ca. 230.- dann brauchst du noch GT4 für ca. 90.- und eine Memorycard ca. 50.-

Um die Nordschleife zu üben (es geht ja vorallem auch darum den Kurvenverlauf auswendig zu lernen) brauchst du kein Lenkrad.
Aber falls du doch eines möchtest: Logitech Force-Feedback Wheel ca. 70.-

leider gibt es momentan glaube ich keine "Bundles" mehr mit PS2+GT4+Memory im Set ;(
 
AW: Was esch das för en Sommer??

inquerior schrieb:
leider gibt es momentan glaube ich keine "Bundles" mehr mit PS2+GT4+Memory im Set ;(

Hab erst gestern ein Bundle im Media Markt Dietikon gesehen, weiss aber leider den Preis nicht
 
AW: Was esch das för en Sommer??

seamaster77 schrieb:
Hab erst gestern ein Bundle im Media Markt Dietikon gesehen, weiss aber leider den Preis nicht

Cool :t leider hat der Media-Markt immernoch keine OnlinePräsenz die man auch wirklich brauchen kann, deshalb hab ich bei meiner suche im i-net wohl nix gefunden b:
 
AW: Was esch das för en Sommer??

das geld wür mer jetzt sowieso schpare, git jo bald die "next generation". und zum nordschleife trainiere gits sowieso nüt anders als xbox und "forza motorsport".

klar, kevin? :d

6,30 isch halt immer super-realistisch, hihi :y
 
AW: Was esch das för en Sommer??

flasher schrieb:
das geld wür mer jetzt sowieso schpare, git jo bald die "next generation". und zum nordschleife trainiere gits sowieso nüt anders als xbox und "forza motorsport".

klar, kevin? :d

6,30 isch halt immer super-realistisch, hihi :y

Salute Fläsche !

ha no es Bild vo dir und dim ZZZ uf dä Foti-CD vom m-forum Treffe gseh... mer chönnt meine kippsch glii usem sitz so wiä sich dä wage ufd siite legt - häsch dini Stabis nonig drinn oder bringets eifach nix ?! :P

Wünsch dir viel Spazz bim Startpunkt in Chur :d
 
AW: Was esch das för en Sommer??

nei, ke stabis dine. spar mer das geld für d'wältreis. bringsch mer das foti mit? oder mailsch mers bitte? (das isch id dere geile kurve uf eggersriet ufe gsi, gäll?)

ich chumme nume bi guetem wätter am sunntig, süsch bringts das nöd so, find i.

mer gsänds jo.

grüessli

d'fläsche
 
AW: Was esch das för en Sommer??

flasher schrieb:
das geld wür mer jetzt sowieso schpare, git jo bald die "next generation". und zum nordschleife trainiere gits sowieso nüt anders als xbox und "forza motorsport".

klar, kevin? :d

6,30 isch halt immer super-realistisch, hihi :y
das ist gut? XBOX hab ich schon...
 
AW: Was esch das för en Sommer??

das isch unglaublich! ich han no ke besseri physik imene schpiel gseh. und gstaltig vo de strecki isch phänomenal.
 
AW: Was esch das för en Sommer??

flasher schrieb:
nei, ke stabis dine. spar mer das geld für d'wältreis. bringsch mer das foti mit? oder mailsch mers bitte? (das isch id dere geile kurve uf eggersriet ufe gsi, gäll?)

ja genau i dere kurve %:

schick dirs hütt obig bzw. i tues do inne veröffentliche :b
 
AW: Was esch das för en Sommer??

Es isch zwor nüme würkli luschtig was do i de Schwiiz wägem viele Rege passiert isch, aber do hani no was Musikalischs zum Thema Sommer gfunde...

Sommerhit 2005

:+
 
Zurück
Oben Unten