Es liebs Grüezi aus der Schweiz

Swissbuggy

Testfahrer
Wagen
BMW Z3 roadster 2,2i
Hallo Z-Roadster Freunde
Ich möchte mich gerne hier vorstellen.
Ich bin Daniel aus Dübendorf und seit September stolzer Besitzer eines ZZZ.
BMW Z3 2.2i
Erste Inverkehrsetzung 05/2002.
Produktionsdatum: 7.August 2001 Spartanburg USA
Topasblau metallic
Sportedition
M-Fahrwerk, Lenkrad und Schaltknauf beleuchtet
Sperrdifferential 25%
Blaues Verdeck elektromechanisch
Ich freue mich auf nette Gespräche und gute Tips in diesem Forum.
Anbei noch ein paar Fotos des Wagens,
(Noch beim Händler aufgenommen)

Grüsse aus der Schweiz
Swissbuggy

big_bmw_z3_imgp0013.jpg
big_bmw_z3_imgp0010.jpg
big_bmw_z3_imgp0012.jpg
big_bmw_z3_imgp0160.jpg
big_bmw_z3_imgp0162a.jpg

Hehe, das Gruezi aus der Schweiz erinnert mich irgendwie an den neuen VW Werbespot Schweiz, finde den
ganz gelungen.

Hehe, das Gruezi aus der Schweiz erinnert mich irgendwie an den neuen VW Werbespot Schweiz, finde den
ganz gelungen.

Achtung Achtung........
Das ist nicht Gruezi sondern Grüezi!
Aussprache..... Grüüüüüeeezi (ü's und e's werden ganz ausgesprochen. Nicht Grüzi!!!!

Tschau zäme und en Schöne Namittag:14yesz:

Swissbuggy

Grüezi :) :-) :) :-)

Wünsch Dir viel Spaß mit deinem Zetti, die Kurven hast ja fast vor der Haustür :t

MfG Gerhard

Ja, sali Du...

Schön, das mer da emal en Schwiizer ZZZ-Fahrer begrüesse chan. Willkomme und vil Spass mit em Zetti. Wobii, das hät me ja automatisch...

Ich wone in Spreitebach. Also nöd allzu wiit weg vo Dir. Vilicht chönntemer ja emal zäme go uusfahre.

2014 findet es Z-Träffe i de Schwiiz statt. Im Auguscht. Würdi scho mal iiplane.

CU
Peter

Sali Zäme
Ich chume au gern im Auguscht wänn i nöd grad dänn ufem "Toscanatrip" bin. (Übers.: Ich komme auch gerne im August, wenn ich nicht gerade auf dem "Toscanatrip" bin.):t

@Robocop 88:
Sali Peter
Warum nöd, isch doch cool neui Lüüt kännezlerne. (Übers.: Warum nicht, ist doch cool neue Leute kennenzulernen.):14yesz::12thumbsu:@

Grüessli Swissuggy

Sali Zäme
Ich chume au gern im Auguscht wänn i nöd grad dänn ufem "Toscanatrip" bin. (Übers.: Ich komme auch gerne im August, wenn ich nicht gerade auf dem "Toscanatrip" bin.):t

@Robocop 88:
Sali Peter
Warum nöd, isch doch cool neui Lüüt kännezlerne. (Übers.: Warum nicht, ist doch cool neue Leute kennenzulernen.):14yesz::12thumbsu:@

Grüessli Swissuggy

also i versteh di so a ... brauch koa Übersetzung ... :w :d

Eifach http://www.bmwz3club.ch/ im Aug bhalte.

Ich bin im Auguscht mit dene am Z3-Träffe in Seefeld, Bayern gsi. Sie wänd so Träffe abwächsligswis i de Schwiz (2012 Interlake) und in Dütschland mache. Und 2014 isch d'Schwiz wieder dra...

Netti Lüt, gueti Stimmig und jedi Mängi Zettis...

CU
Peter

Zurück
Oben Unten