Übersicht aller BMW Z4 Coupe von Forum-Mitglieder!

Hello! Meine Z4 3.0si aus Norway mit Z4M umbau. Lackiert lamborghini grigio telesto grau.

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Fehlt da rechts noch der Auspuff :sneaky:
 
Zuletzt bearbeitet:
You're mistaken. This has been a topic some time ago.

ESS developed a supercharger kit for the N52 engine. Please take a look at the ESS webshop, don't follow the links for E85/E85 but the E9X series of cars.

http://www.esstuning.com/products/ESS-N51{47}52-VT1-Supercharger-System.html

@BmwZ You did own an E89 as well, didn't you? Congratulations for making the switch back to the more beautiful classic. :t:M The grey looks stunningly good! :t I like.... :B:M

Kind regards,

Björn
 
You're mistaken. This has been a topic some time ago.

ESS developed a supercharger kit for the N52 engine. Please take a look at the ESS webshop, don't follow the links for E85/E85 but the E9X series of cars.

http://www.esstuning.com/products/ESS-N51{47}52-VT1-Supercharger-System.html

@BmwZ You did own an E89 as well, didn't you? Congratulations for making the switch back to the more beautiful classic. :t:M The grey looks stunningly good! :t I like.... :B:M

Kind regards,

Björn

Yes, this is the ESS kit for the N52 :)

This is my 4th Z4. Had a E89 35i for a year, but these classics as you call it, looks better and drives better :)

Thanks, I'm satisfied with the colour. Looks much nicer in real life.

It's not a finished car, lot of plans for it :)
 
...

It's not a finished car, lot of plans for it :)
Well, I remember at least two threads about different cars of your's. :-) An E85 2.2i with lots of modifications (including suppercharger, iirc) and the 3.5i.
Both cars were heavily modified and you did spend much effort modifying/improving them. I'm really looking forward to read more about your Coupe. :t

@all Please excuse my off topic posts.

Kind regards,

Björn
 
Yes, this is the ESS kit for the N52 :)

This is my 4th Z4. Had a E89 35i for a year, but these classics as you call it, looks better and drives better :)

Thanks, I'm satisfied with the colour. Looks much nicer in real life.

It's not a finished car, lot of plans for it :)
No thicker cylinder head gasket? Same compression? I believe, you blow up the motor soon.
 
Rad hätte eine Winzigkeit eingeschlagen werden müssen. Und die Aufnahme hätte etwas weiter von rechts und einem leicht höheren Standpunkt aus gemacht werden müssen. Die Abriss-Kante des Hecks ist jetzt nicht mehr mit drauf/bzw liegt vor einem dunklen Hintergrund.
War unter Zeitdruck, weil ich unbedingt noch das Foto mit ultralanger Belichtungszeit und den verwischten Bäumen im Hintergrund machen wollte. Begann natürlich schon zu nieseln.
 
Zuletzt bearbeitet:
Das mit dem parken üben wir noch :sneaky: sonst sehr schön :thumbsup:

War Absicht ;-) Ich musste nur kurz was holen und hatte keine Lust, dass sich jemand neben mich drängt. Zumal die weitere Parkplatzreihe komplett frei war :D

Übrigens nicht wundern wegen der Antenne, die Bilder sind kurz vor dem Tausch aufgenommen worden ;)
 
Ach ;) und einen M Performance Aufkleber haben wir auch an der hinteren Seitenscheibe :sneaky:
Einseitig oder beidseitig? (Gut das meiner wieder weg ist :whistle:)
 
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