Witze an die Sonne!

cac1ecc4c77b0a9d875315048f91d2e07394.jpg

Da Huber Sepp is krank! Er ruft morgens seinen Chef an und sagt: Schef, i ko heit net ind Arbat kumma, mir tuat ois weh. Da Kopf tuat ma weh, da Hois, de Haxen, einfach ois. I ko heit net ind Arbat kumma. Moant da Chef: Mensch Sepp, des is natürli bled. Grod' heit brauch ich di bsonders dringend! Woßt du wos ich immer mach, wenn i krank bin? Ich geh zu meiner Frau, wir machen Liebe und schon geht's mir wieda guat. Versuch des a mal, Sepp! Darauf da Sepp: Guat Schef, i versuchs und dann ruaf i wieda o. Zwoa Stunden spata ruft der Sepp wieda o: Du, Schef, du host ma an guaten Tip gebn, i hob ko Kopfweh, koa Halsweh, nix mehr. I kumm glei ind Arbat. Übrigens Schef, du host fei a scheene Wohnung !!! 😂🤣😜😜🤪😛

Das gerumpelte Stilzchen zerriss sich vor Wut in zwei Teile. :d

Also ein ganz harmloses Märchen für kleine Kinder. :D

Da fällt mir das hier wieder ein, autsch. :D
@RobbiZ4 was sagst du dazu? :d:d

CzPE1-3WEAAUK2s.jpg
Was soll ich sagen.. ich hab mit zarten 14 mangels ordentlichem Arbeitsplatz auf dem Fliesenboden im Bad eine Steuerung zusammengelötet. Hochkonzentriert die Platine zwischen den Füßen eingeklemmt griff ich zum Lötkolben... Der Deutschaufsatz am nächsten Tag tat richtig weh und wurde zu zwei Drittel unleserlich mit der Faust geschrieben 😂 🙈

Zurück
Oben Unten