Neue Radar in Zürich

Spidy

Fahrer
also i weiss jo nid ob das nur fake isch oder nid...aber wenns so öpis ifüahren...denn sinds echt affa....

31552697ht7.jpg

91985517on5.jpg

17511219bn4.jpg

14354814as6.jpg

AW: Neue Radar in Zürich

Joa dieses Fahrzeug gibts jetzt schon ein weilchen und wird nur zu "statistischen messungen" benützt - blitzen tut da nichts ;)

also i weiss jo nid ob das nur fake isch oder nid...aber wenns so öpis ifüahren...denn sinds echt affa....

bisch früeh :d das händs scho sit letschjahr und wie dä kev seit, nur für statistike :s det bisch sicher no in graubünde gsi und deswege häsch es nöd mitbecho... ussedem gits so öpis sicher nöd bi eu in graubünde :d;)

en guete :M

bisch früeh :d das händs scho sit letschjahr und wie dä kev seit, nur für statistike :s det bisch sicher no in graubünde gsi und deswege häsch es nöd mitbecho... ussedem gits so öpis sicher nöd bi eu in graubünde :d;)

en guete :M

mein froooiiind.....willsch a paar ufs popöchen??;x

i hans per mail kriagt...und es kunnt sicher vomena zürcher...i han das ding echt no nia gseh...und usserdem bini siet em 2006 in ZH....aber jo,i GR hets so öpis nid....bruchts au nid....miar sind zivilisiart döt weisch....

sorry, ich muss einfach lachen wenn ich eure Sprache hier lese!!
:d:d:d:d:d:d:d :t

Nichts für Ungut! Ich versteh nur nix :b

dann kann ich ja über dich schreiben was ich will.....:d:d

Köstlich.....:d:d:d:d:d - was so ein leicht fremdartig wirkender Dialekt für Reaktionen auslösen kann :d:d:d - aber da siehst du wie selbst im eigenen Land Grenzen gezogen werden... - ich gehe davon aus, das erleben die Berliner mit den Bayern so ähnlich - also mach dir nichts draus
Gruess
Mäse

Zurück
Oben Unten