17.07.2016 BayWald Ausfahrt 2.0

Ja I :(
Oba I bin 1000 km in Horst hinterher prüglt seitdem mossert der TÜV weil er zlaut is :D mir glangt er meine Nachbarn wissn immer wen I hoam kum :t

Ja ja Fred,

jetz wa na ich wieda schuid. Wahscheinli hod sei Topf vo dem meina was obgschaud.

Aba i denk de 3. Gruppn wead ah ned zum übahörn sei.:D

Pfiad enk
Horst

Ja ja Fred,

jetz wa na ich wieda schuid. Wahscheinli hod sei Topf vo dem meina was obgschaud.

Aba i denk de 3. Gruppn wead ah ned zum übahörn sei.:D

Pfiad enk
Horst
Doa wor ja dei Dämper no ned in dem Magnaflow drin, ich hab heid no an Tinitus vo derer Fahrt. Ober die woar GEIL!!!!!!!!!!!

I sog nua Beamtenmikado! Wea si zerst bewegt hod valorn :D:D:D

Du Oasch! Geht's no?? I hab heute den GANZEN TAG gearbeitet, bis 16:30 und hatte nur drei Pausen und nur eine Freistunde!! Weißt du überhaupt wie hart des is, wenn ma gewohnt is, dass ma ab Mittag frei hat?! Also bitte, sooo leicht haben's wir Beamte nicht und überhaupt, hatte nicht mal Zeit hier mitzulesen und meine Abgasanlage is auch original! So. Mahlzeit zusammen!

Du Oasch! Geht's no?? I hab heute den GANZEN TAG gearbeitet, bis 16:30 und hatte nur drei Pausen und nur eine Freistunde!! Weißt du überhaupt wie hart des is, wenn ma gewohnt is, dass ma ab Mittag frei hat?! Also bitte, sooo leicht haben's wir Beamte nicht und überhaupt, hatte nicht mal Zeit hier mitzulesen und meine Abgasanlage is auch original! So. Mahlzeit zusammen!
Oha eine Mitstreiterin, jetzt gehts da feucht nei wos Stefan :D:D Danke Julia :rolleyes::)

Zurück
Oben Unten