Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Zeit hätts scho wei in da Arbad schpuisd di a bloß.. sigsdas und deshoib kon i do ned so fui schreim, weil i mein ned eigwindat hob und die ganze Zeit am fahrn bin![]()

.... warum soit i wos andas doa wia schpuin, wenn des a no zoid weadZeit hätts scho wei in da Arbad schpuisd di a bloß![]()

A Maz bisd scho.... warum soit i wos andas doa wia schpuin, wenn des a no zoid wead![]()

hosd scho rechd...kansd fast im öffentlichen Dienst sei 
....... jezad host das gsogt (gschriem)A Maz bisd schohosd scho rechd...

Genau, auf des hob i gwart.....zipfeklatscha....... jezad host das gsogt (gschriem)
Hobs zwar ned so leicht wira Beamta, aber es ged scho!!![]()

... des wensd jetzt zu mia gsogd häst, na hädes gmacht wia vor 2 Johr!!Genau, auf des hob i gwart.....zipfeklatscha![]()
Guad das i des scho vagessn hob... des wensd jetzt zu mia gsogd häst, na hädes gmacht wia vor 2 Johr!!

Feid nix, da Thomas Schiffi is a in deiner Leistungsklasse.Gruppe 1?I kum mia dezent undermodorisierd voa.
![]()
I hob ja gsogt i foh ned so schnai 
aba zügig scho odaFeid nix, da Thomas Schiffi is a in deiner Leistungsklasse.I hob ja gsogt i foh ned so schnai
![]()

jetz underdreib moi ned so, nimm da ois Beispui an WinniGruppe 1?I kum mia dezent undermodorisierd voa.
![]()

Gruppe 1?I kum mia dezent undermodorisierd voa.
![]()
.... wene jezad a Beamta war, häde Zeid, nach demsd aba Du da Beamte bist, dade song des machs na sche Du

Ja I![]()
Oba I bin 1000 km in Horst hinterher prüglt seitdem mossert der TÜV weil er zlaut ismir glangt er meine Nachbarn wissn immer wen I hoam kum
![]()

Jetzda ziag ned a so über die beamdn her, mia henga zua Zeid voi fett drina, oiso, wenn ma se de Zeit ned richtig eiteilt.... wene jezad a Beamta war, häde Zeid, nach demsd aba Du da Beamte bist, dade song des machs na sche Du![]()

Doa wor ja dei Dämper no ned in dem Magnaflow drin, ich hab heid no an Tinitus vo derer Fahrt. Ober die woar GEIL!!!!!!!!!!!Ja ja Fred,
jetz wa na ich wieda schuid. Wahscheinli hod sei Topf vo dem meina was obgschaud.
Aba i denk de 3. Gruppn wead ah ned zum übahörn sei.
Pfiad enk
Horst
I sog nua Beamtenmikado! Wea si zerst bewegt hod valornJetzda ziag ned a so über die beamdn her, mia henga zua Zeid voi fett drina, oiso, wenn ma se de Zeit ned richtig eiteilt![]()

I sog nua Beamtenmikado! Wea si zerst bewegt hod valorn![]()
Oha eine Mitstreiterin, jetzt gehts da feucht nei wos StefanDu Oasch! Geht's no?? I hab heute den GANZEN TAG gearbeitet, bis 16:30 und hatte nur drei Pausen und nur eine Freistunde!! Weißt du überhaupt wie hart des is, wenn ma gewohnt is, dass ma ab Mittag frei hat?! Also bitte, sooo leicht haben's wir Beamte nicht und überhaupt, hatte nicht mal Zeit hier mitzulesen und meine Abgasanlage is auch original! So. Mahlzeit zusammen!

Danke Julia
:)HA?Hob i a Glück
bei mia wa da Tinnitus scho davor do.![]()