ATE Powerdisc/Powerpad

Z(ürcher)4

Fahrer
Hey guys

Händ eigetli d'ATE Powerdisc / Powerpad Kombi au MFK i der Schweiz?
--> evt. no in Verbindig mit Stahlflex?

Will nöd grad die ganz Brems update...aber so chli soft-tuning wär scho no eaaasy! %:

AW: ATE Powerdisc/Powerpad

Z(ürcher)4 schrieb:
Hey guys

Will nöd grad die ganz Brems update...aber so chli soft-tuning wär scho no eaaasy! %:

Hah das isch etz witzig, ich han grad hütt morge am Ronny e PN gschickt wäg ATE Powerpads... bruch ja etz au di gliiche wie ihr 3Liter fahrer q: und de Ronny hät ja sin Zetti mit ATE Discs und Pads ufgrüstet. Mol luege wenn er wiedermol online chunnt...

mini Stahlflex isch us D und hätt kei ABE... blöd blöd, aber vilich tuenis ersch nochem vorführe montiere denn chani 2johr demit umedüüse *gg*

AW: ATE Powerdisc/Powerpad

Z(ürcher)4 schrieb:
Hey guys

Ich wuerde mir das noch mal gut ueberlegen, und noch mal ein bisschen im Forum suchen, habe die Kombination auch verbaut, und kann nicht gerade behaupten, dass sich die Bremsleistung verbessert haette oder das ganze standfester auf der NS geworden waere.
Ich wuerde es wohl nicht wieder machen, Belaege verschleissen relativ schnell, machen genau so viel Dreck und bremsen auch nicht besser :#
Das einzige was wohl etwas bringt ist imho eine vernuenftige Bremsbelueftung.

Gruss

Zurück
Oben Unten