Kantönligeist

Outkast

macht Rennlizenz
Wagen
anderer Wagen
Tööörööööööööööööööööööö

Es isch etz sowiiiit, ich han mini SG Nummere abgeh und fahre vo jetzt a mitere ZH Nummere durs Ländle %:

Leider leider gönd ja d'Strasseverkehrsstüüre im Kanton Züri noch em Hubraum :g ... in SG ischs nochem Fahrzüggwicht gange, isch natürli bitz günstiger gsi :M defür hätts eifach dauernd umständ generiert weil mer für alles Administrative uf SG hätt müesse fahre, und die Strasseverkehrsämter händ ja sooo tolli öffnigsziiite.

Und damit ihr mich uf de Stross immerno erkenned:

ZH 51? 50?

:d

es bitzeli truuurig bini aber scho um mini SG Nr. ;(

AW: Kantönligeist

Muemer etz gratuliere? :s Eher ned... :b :b :b

Da nimmi doch sogar lieber dä Weg uf mich und schloh mi mit dä Öffnigsziite ume... :b :b :b

Muemer etz gratuliere? :s Eher ned... :b :b :b

Da nimmi doch sogar lieber dä Weg uf mich und schloh mi mit dä Öffnigsziite ume... :b :b :b

Klar wemmer grad a de Grenze wohnt oder so :P

Okey ich mues zuegeh, bi mir hätts au lang bruucht bis ich mich mitem Gedanke han chönne afründe mitere ZH nummere umefahre, aber schlussendlich spielts ja würkli (fasch) kei Rolle. Usserdem werd ich jetzt uf de Strosse do nüme als "Usländer" agluegt d.h. ich wirde eher ernst gnoh - hoff ich mol %:

Bravo Kev jetzt hesch wenigstens au mal es Z uf dinere Nummere,
es het ja usgseh das SG,zum hüüüle:g ...lach

Bravo Kev jetzt hesch wenigstens au mal es Z uf dinere Nummere,
es het ja usgseh das SG,zum hüüüle:g ...lach

:y :y Viele liebe Dank ;)

Was ich au gmerkt han.... das BLAU vom ZH Wappen passt au besser zu minre Blaue Inneusstattig als s'grüene SG-Wappe :7

Härzlechs Bileid....:X

Sone Allerwältsnommer fahrsch jetzt do spaziere...tststs...:b

P.S: Die schöne AG-Schilder hend ou blau dinne...:P

Hi Chucky falls du es noch nicht gemerkt hast,hat es kein Blau auf deiner Nummer...Lach
Da hat es ZH einfacher...
Blau ist immer gut...gell Kev.:b

Hi Chucky falls du es noch nicht gemerkt hast,hat es kein Blau auf deiner Nummer...Lach
Da hat es ZH einfacher...
Blau ist immer gut...gell Kev.:b

:d :d

Gestern war mal wieder so ein Blauer Abend, aber hatte ja zum glück heute frei %: :b

mein herzlichstes beileid zu diesem trauerfall :M

:d :d :d :d Danke !

Ich muss es mir wirklich dauernd selber einreden das es doch gut so ist und ich nicht traurig sein muss etc. weil eigentlich ist es wirklich ein trauerfall ;) aber wie gesagt, einfach das beste daraus machen und sich trotzdem freuen %: :b

gratuliere, find ich sehr vernünftig, hilfts au am dialäkt? =o)

gratuliere, find ich sehr vernünftig, hilfts au am dialäkt? =o)

Hoffentlich nöd !!!! :P

Hm, weisch was ? du häsch geschter obig grad de Stammtisch verpasst! Aber nögschte Monat häsch wieder glegeheit dezue, wennd luscht häsch mit paar glichgesinnte über Autos & Co. z'schnurre und öppis feins Esse :t

hm ich mues ja au no säge, dass ich selber jetzt en aargauer nummere han :M...
wo isch denn eui stammtischrundi`???

ok, why not! immer ein tag vor em altpapier, das chan mer sich doch merke =o)

Zurück
Oben Unten