Putztag

Abstimmung für den Waschtag

• Komme am 2.7. für das Volle Programm

Stimmen: 1 16,7%
  • Komme am 2.7. für's Waschen

• Komme am 16.7. für das Volle Programm

Stimmen: 3 50,0%
  • Komme am 16.7. für's Waschen

• Umfrageteilnehmer
    6
AW: Putztag

CH Z4 schrieb:
Mir hat's auch Spass gemacht, mal andere Autos als die eigenen zu putzen;)

Obwohl einige am Abend doch ziemlich geschafft waren, hat es sich meiner Meinung nach für alle gelohnt: Die Kisten glänzten ja am Schluss um die Wette...:9

Hier noch einige Impressionen (man beachte vor allem Kevin's Military-Style und Dani's Suva-Sicherheitsschuhe...:d ):

P.S: Für alle die auch noch Microfasertücher bestellen möchten, hier der Link: Benke GmbH

So ne geile Werkstatt hätte ich dann auch noch gerne zum basteln, polieren schrauben etc. :t :t :t

Swizöl Bestellung

Passt grad so schön zum Thema...

Ich muss diese Woche noch ein paar Sachen von Swizöl bestellen. Falls jemand noch was braucht, lasst es mich wissen (nächste Woche ist ja Stammtisch, würde sich für die Übergabe eignen).

Würde mal sagen, dass ich im Verlauf von Donnerstag Morgen bestellen werde, also bitte bis dann Bescheid geben.

Hier der Link zu den Produkten: https://www.swissol.com/D/CH/KontaktBestform.htm

Wie immer gibt's 10% auf die Produkte, portofrei.

Massi...

Sehr gern!

1x Paint rubber 49.--
1x Scotch Guard 16.90
1x Mixing Bottle 7.--
1x Fabric 39.--
1x MicroPolish 18.--
=129.90 - 10% ==> 116.90 = 4 Calzone :d :d :d

--> Wie heissts "Wabbentuech" vo Meguiars??? Has nöd gfunde uf de Homepage! Greeeeeets Zürcher (han aso letschte Samschtig gswizöööölt ;) )

GOLD CLASS
Water magnet Trockentuch

Art.: X 2000

x2000.jpg

Extra grosses (70 x 55 cm) Trockentuch aus Mikrofaser, mit der dreifachen Absorbtionskraft traditioneller Frotteetücher. In der Maschine waschbar.

Soll ich Dir gleich eins besorgen? (mit bisschen Rabatt, dann reichts mal für eine grössere Calzone...;) )

Rest geht in Ordnung.

:O :O

oh gott, ich mues mis Auto wiedermol wäsche !!! %: spötestens nögste Mittwoch &: :+

i freu mi scho druff - dä Massi hätt ja gseit es goht mir denn eine ab bim erschtemol Wäsche :s

inquerior schrieb:
:O :O

i freu mi scho druff - dä Massi hätt ja gseit es goht mir denn eine ab bim erschtemol Wäsche :s

Also die Ostschwiizer.....komischi Befredigongs-Methodene hend die...&: Hoptsach es wörkt...göll?..:b

Hey Massi

==> Ja gern, bsorg mir bitte so es Bienlituech.

@ Kev: Bisch scho in Rege cho nachem swizöle??? :w :w :w Isch der denn au eine abgange??? :d Aber scho soooooooo eifach geil nachem wachse...echli Car bath drüber, echli wasser drüber...echli tröchne! Fertig:B

Neeeeii mis Auto hätt ebe ersch ca. 37,2 Regetropfe gseh, das hätt nöd glangt... isch quasi nödmol e richtigs vorspiel gsi :#

ööhm Car Bath, chani au da usde Migros neh ? :y und da mitem tröchne überlegg ich mir auno. Bi mir gitt das eh nur schlirge &:

*uiuiui...ichmussweg* %:

Ja für Dich tuets au das us em Migros... voll easy...chasch au de Schaum us de Stützliwösch neh... ich sogar mit Bürste eifach ohni druck verteile...aber nöd am Massi säge ;)

Und abtröchne würd ich ihn unbedingt... suscht hesch mega hässlichi Wasserfläcke! Schnapp der suscht eifach es grosses weichs Frotteeeeeeeetuech... gaht viel besser als die blöde Leder!

Guet bini froh chani au dä Stützli-Schuum neh :d (mit Bürste ohni Druck)

wägem tröchne bini halt devo usgange das dä Swizöööl-Abperl-Glänzer das automatisch erledigt, aber den werdi wohl würkli no es Frotteeeeeeeetuech mitneh... ich hoffe es gseht mich denn niemer... :o

Es wird gnueg perle... aber es paar wenigi Cliffhääääänger-Tropfe wirds scho geh und die muesch zum abstürze zwinge!

S'Tuech chasch nachher au für dich selber verwende... will es gaht der doch den en Sch*** ab oder? ;)

Zurück
Oben Unten