Tach ihr Schweizer

Tee

Fahrer
so sali zäme :wm

ha mol welle guete tag säge, ich bin sone zuekünftige z fahrer, so eine halt :d

es god zwar no zwei wuche bis i min m roadster chan go abhole, aber bis denn wird fliessig ufm arsch umegrangget und umenervöselet bis i die kiste endlich han.

hoffe mer krüzt sich mol oder es gid mol irgen en alass;)

chume ursprünglich vo honda agwanderet, ha vorher under anderem en s2000 gha und jetz gids halt mol en z4. :t

diesbezüglich hani also no überhaupt kei ahnig wases do so alles gid für die kiste.

irgend e uspuffalag wo legal isch? (mini ilegale ziite sind mitm s2000 vorüber gange^^)

es paar kuhli felge wo zu schwarz passed? vorschläg gern willkomme.

e gruess und fahred unfallfrei in früehlig.

tee (jo mier seid mer würkli so &:)

AW: Tach ihr Schweizer

so sali zäme :wm

ha mol welle guete tag säge, ich bin sone zuekünftige z fahrer, so eine halt :d

es god zwar no zwei wuche bis i min m roadster chan go abhole, aber bis denn wird fliessig ufm arsch umegrangget und umenervöselet bis i die kiste endlich han.

hoffe mer krüzt sich mol oder es gid mol irgen en alass;)

chume ursprünglich vo honda agwanderet, ha vorher under anderem en s2000 gha und jetz gids halt mol en z4. :t

diesbezüglich hani also no überhaupt kei ahnig wases do so alles gid für die kiste.

irgend e uspuffalag wo legal isch? (mini ilegale ziite sind mitm s2000 vorüber gange^^)

es paar kuhli felge wo zu schwarz passed? vorschläg gern willkomme.

e gruess und fahred unfallfrei in früehlig.

tee (jo mier seid mer würkli so &:)

ja willkomme tee :)

wirsch es uf kei fall bereue, erst rächt nöd mitem emmi :t eifach nöd viel churzstrecke fahre mit ihm und immer schön warmfahre ;)

git sehr gueti alag, fahr sälber e eisenmann uf mim 3.0i und die isch eifach :t ufem emmi tönt die sicher no besser:t sisch halt eifach immer e prisfrag, vorallem was bereit bisch zinvestiere :w

felge häsch sehr schöni vo breyton, passt so ziemli jedi zum zetti... aber 19" chunsch leider nöd unter 5000.- wänn sie neu chaufsch :w

also bim s2000 hani e titanium uspuffalag wo 7kg wiegt vo japan importiert :d und diversi anderi sache.. aber bim z wirds nid viel si wohni mache, aber nüd halbpatzigs.

wilkommen Tee!

schön winken wenn du eine schwarzes QP siehst...;) in der Umgebung Luzern.

mir pers. gefallen schwarze Felgen sehr gut.

was hät dänn din M för en Farb?

Hoi Tee !

Herzlich willkomme ufm beschte Zetti-Forum wos gitt :t

Obwohl die Aussage stimmen kann, ist sie wertend gegenüber anderen Zetti Foren:d

Gruess

Nanana wassn los bist du nebenberuflich ein rechtsverdreher oder wie %: ich hoffe ich erhalte jetzt keine Abmahnung :d

btw... gibts denn andere die auch gut sind? :y

Nööö, war ja auch nur Spass und ist mir gerade so in den Sinn gekommen.:)

Hallo Jungs :)

zur farbe: saphir schwarz.

Hallo Tee,

Gratuliere zu deinem Kauf, ;)
Ich habe mir soeben auch wieder einen Z4 zugelegt, bekomme ihn aber erst mitte Mai.

auf dem älteren 3.0l Modell hatte ich die BMW M6 Räder montiert, sehen Hammermässig aus...:D

grüsse auch von einem neuen hier...

Anhänge

• BMW Z4 3.0l.gif
    BMW Z4 3.0l.gif
    34,7 KB · Aufrufe: 49

auf dem älteren 3.0l Modell hatte ich die BMW M6 Räder montiert, sehen Hammermässig aus...:D

grüsse auch von einem neuen hier...

Die hab ich auch jetzt seit zwei Wochen, dank euch ;)

Herzlichen Glückwunsch zum neuen und natürlich herzlich wilkommen im Forum:)

Grüsse
Marin

Zurück
Oben Unten