Witze an die Sonne!

post2.jpg

:t
Erinnert mich an den hier ...

Der erinnert mich an diesen:

Drei Hunde treffen sich beim Tierarzt im Wartezimmer und erzählen, warum sie dort sind.

Der Erste sagt: "Wisst ihr, ich bin der beste Wachhund in meiner Gegend. Aber letzten Mittwoch konnte ich der süßen Hündin nebenan nicht länger widerstehen. Ich also kurz rüber, und als ich wieder auf meinem Posten war, war das Haus leergeräumt. Jetzt soll ich eingeschläfert werden."

Der Zweite Hund erzählt: "Ich bin ein Blindenhund. Aber als ich letztens mit meinem Herrchen durch die Stadt gehe, sehe ich auf der anderen Straßenseite diese Pudeldame. Ich kann einfach nicht anders und renne zu ihr, leider hat Herrchen es nicht geschafft. Jetzt soll auch ich eingeschläfert werden."

Da meldet sich der dritte Hund: "Ich weiß genau was ihr meint. Letztens liege ich im Badezimmer, da kommt Frauchen aus der Dusche, mit nichts als einem Handtuch um die Hüften. Das Handtuch fällt runter, sie bückt sich um es aufzuheben - ich konnte einfach nicht widerstehen."

"Und, wirst du jetzt auch eingeschläfert?", fragen die beiden anderen.

Da grinst der dritte Hund und sagt: "Ach was, ich bin zum Krallen schneiden hier!"

A male patient is lying in bed in the hospital, wearing an oxygen mask over his mouth and nose. A young student nurse appears to give him a partial sponge bath.

„Nurse,“‚ he mumbles from behind the mask, „are my testicles black?“ Embarrassed, the young nurse replies, „I don’t know, Sir. I’m only here to wash your upper body and feet.“ He struggles to ask again, „Nurse, please check for me. Are my testicles black?“

Concerned that he might elevate his blood pressure and heart rate from worrying about his testicles, she overcomes her embarrassment and pulls back the covers. She raises his gown, holds his manhood in one hand and his testicles in the other.

She looks very closely and says, „There’s nothing wrong with them, Sir. They look fine.“

The man slowly pulls off his oxygen mask, smiles at her, and says very slowly, „Thank you very much. That was wonderful. Now listen very, very closely: Are – my – test – results – back?“

A woman playing Golf hit a man nearby. He put his hands together between his legs. Fell on the ground & rolled around in pain. She rushed to him & offered to relieve his pain as she was a Doctor. Reluctantly he agreed. She gently took his hands away. Unzipped his pants & put her hands inside. She massaged him tenderly for a few minutes & asked: "How does it feel?" He replied: "Feels great but I still think my thumb is broken"

Zurück
Oben Unten