GranTurismo 4 - bei mir ! :)

Outkast

macht Rennlizenz
Registriert
1 April 2002
Ort
ZH
Wagen
anderer Wagen
Hy GT4-Gamers !

Jene die es betrifft, wissen ja bereits von meiner absicht einen Multiplayer "GT4-zocken-day (od. night)" zu organisieren q:

Voraussetzung zur Teilnahme:

- PS2 (alt) mit zusätzlichem LAN-Adapter
oder
- PS2 slim (neu LAN-Integriert)
- GT4 das Spiel
- du solltest kein blutiger anfänger sein...
- memorycard und joypad ist ja logisch...
- freude am GT4 zocken natürlich }(

Teilnehmer 4-6

Ort: Winterthur City bei mir zuhause... (genügend gratis-parkplätze in tiefgarage vorhanden (nur am Wochenende) :b )

Ausrüstung von mir:
genügend Netzwerkkabel, 4-port netzwerkswitch (für mehr als 4 teilnehmer brauchen wir einen zusätzlichen switch), 1 TV + 2x Beamer, Stromschienen und Kabel zur genüge...

Datum Vorschläge: SO 12.6. / SA 18.6. / SO 19.6. / SO 3.7. ....

also, an welchem Datum würde es euch passen ? (auch eigene vorschläge)

:9
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

:t Klingt interessant! Wäre gerne dabei!
03.07. geht jedoch schon mal nicht, dann komm ich gerade aus den Ferien zurück und muss mich vom JetLag erholen.
18.06. hab ich auch schon was vor... die restlichen Daten sollten gehen...

Hoff es melden sich noch ein paar, sonst gibts halt wieder ne Duo-Party, gell Du... :d
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

Miata schrieb:
:t Klingt interessant! Wäre gerne dabei!
03.07. geht jedoch schon mal nicht, dann komm ich gerade aus den Ferien zurück und muss mich vom JetLag erholen.
18.06. hab ich auch schon was vor... die restlichen Daten sollten gehen...

Hoff es melden sich noch ein paar, sonst gibts halt wieder ne Duo-Party, gell Du... :d

OK dann bleiben also noch 12.6. / 19.6. oder vielleicht 25.6. (danach direkt ans Albani-Fest :2thumbsup ) oooder 9.7. / 10.7.

nene, eine Duo-Party gibts diesmal bestimmt nicht %: also 3 sollten wir schon schaffen :d > dani (d911) wird auch kommen (gäll !! ;) ), aber er hat während der Arbeit kein Internet :P
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

inquerior schrieb:
OK dann bleiben also noch 12.6. / 19.6. oder vielleicht 25.6. (danach direkt ans Albani-Fest :2thumbsup ) oooder 9.7. / 10.7.

nene, eine Duo-Party gibts diesmal bestimmt nicht %: also 3 sollten wir schon schaffen :d > dani (d911) wird auch kommen (gäll !! ;) ), aber er hat während der Arbeit kein Internet :P

:4oops: sorry, das hab ich überlesen. an dem datum flieg ich in die ferien und kann folglich auch nicht...

denke schon, dass wir noch ein paar mehr auftreiben können... ich bring diesmal die chips :9
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

söll i, muess i? chönne und wölle würd i scho gärn oppis derzue säge......}(

du weisch scho....:X
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

Miata schrieb:
:4oops: sorry, das hab ich überlesen. an dem datum flieg ich in die ferien und kann folglich auch nicht...

denke schon, dass wir noch ein paar mehr auftreiben können... ich bring diesmal die chips :9

bist wohl mit deinen gedanken schon in den ferien hm !!! :M
und du meinst die chips reichen aus ? :T da musst du dir schon noch was besseres einfallen lassen :9 hehe

also, neue vorläufige möglichkeiten :3deal2z: :

12.6. (SO)
19.6. (SO)
9.7. (SA)
10.7. (SO)
16.7. (SA)
...
..
.
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

flasher schrieb:
söll i, muess i? chönne und wölle würd i scho gärn oppis derzue säge......}(

du weisch scho....:X

jaja flasher, du dörfsch gern dini X(tremgeilo)-BOX mitneh und üs dis Forza Spieli präsentiere %:

komm schon, gib dir nen ruck :P
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

WoW, jetzt geht's los!!!

12.6 OK!
19.6 OK!

länger wotti nöd warte!!!
Colli Sach vo Dir KEV findi toll , dass Du das würkli durezieäsch !:t

Steuere Geld bei(für Chips) da ich mitem Roller mues cho!
(S'technische muesi au no alles mitschleike, isch aber alles vorhande)

Oder dä Roger chunnt mi go hole!:w
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

d911 schrieb:
WoW, jetzt geht's los!!!

12.6 OK!
19.6 OK!

länger wotti nöd warte!!!
Colli Sach vo Dir KEV findi toll , dass Du das würkli durezieäsch !:t

Steuere Geld bei(für Chips) da ich mitem Roller mues cho!
(S'technische muesi au no alles mitschleike, isch aber alles vorhande)

Oder dä Roger chunnt mi go hole!:w

hehe etz hani scho de ganz obig/nacht uf dich gwartet, ha scho fasch denkt chämisch nüme, aber uf dä dani isch doch no verlass hehe stets zu später stunde :8piratez:

logo zieh ich das durä :9 und mir wärs au recht wenn mers glii mol mached, mag nämli au nüm warte :b

etz fehlt nurno en 4te im bunde.... ROOOOOLIIIIII aka Seamaster77, hopp hopp wo blibt dini ameldig :M

apropos Roger... dä hätt sini PS2 "in sand" gsetzt :j - aber vilich spielt er jo glich taxi für dich dani :B

ahjo hey dä andy alias swissXtreme hani jo fasch vergesse informiere, dä spielt doch au GT4 &: ? also 4 lüüt bringet mir schono ane ! :w
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

Am JD wär au no möglich &:
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

d911 schrieb:
Am JD wär au no möglich &:

ja hätter au e PS2 mit GT4 und LAN plus TV ... ? :) - susch chan er natürli trozdem mitcho und me cha denn eifach chli abwechsle mit game !

das isch sowieso no die ander frog gsi woni dir ha wölle stelle... wie bringsch denn du din TV uf (oder in) din roller *?!?!* :O
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

und denn würde bis zwei a eim bild zocke oder wie isch das genau?
...chöne zwei a einere ps2 spiele? ich hät uf jedefall no e kolleg wo würd mitcho, aber de het kei ps2...

bis uf de 12.6. chönt i immer..natürlich nid am 25.6... tztztz denn sind d recaro tuning day's ...he jungs..da wird ufem hockeheimring driftet :d


-> was werde eigentlich für autos gfahre? bi leider no nid so viel gfahre... ...mues denk no ufhole wie blöd bis denn, dassi nöd abhenkt wirde ;)
-> gits bestimmti regle? ...ich wär zB für fahrhilfe usschalte :M


Grüessli


PS: thx 4 mail
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

Kei Angscht han dänk scho dä Twingo vo dä :K als Laschtesel buechet! :t

Regle?! ohni Fahrhilfä ???:j
Aber wenigschtens automat, nöd dass no eine chunnt mit "vo hand schaltä"!!!:g :X
inquerior schrieb:
ja hätter au e PS2 mit GT4 und LAN plus TV ... ? :) - susch chan er natürli trozdem mitcho und me cha denn eifach chli abwechsle mit game !

das isch sowieso no die ander frog gsi woni dir ha wölle stelle... wie bringsch denn du din TV uf (oder in) din roller *?!?!* :O
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

inquerior schrieb:
ja hätter au e PS2 mit GT4 und LAN plus TV ... ? :)

muss ich min TV au mitneh? ähm denn chani wohl doch nöd cho, chan dä unmägli transportiere, geschweige den selber träge :)
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

ohni fahrhilfe fänd i guet...alles andere isch kinderkram ;) ... du fahrsch automat? :d :b :M ...das het ja nüt mit fahrkönne z tue, vo dem her söll das sicher freigstellt si... ;)

was mein de organisator
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

dä organisator fahrt amigs au mit automat... }( (ich jo au hehe)


denke au dass das jedem sött frei si. zu dä fahrhilfe: eigentli au egal, wenn wer meint er sig ohni oder mit besser, söller sie doch benütze... ;)
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

swissXtreme schrieb:
und denn würde bis zwei a eim bild zocke oder wie isch das genau?
...chöne zwei a einere ps2 spiele? ich hät uf jedefall no e kolleg wo würd mitcho, aber de het kei ps2...

bis uf de 12.6. chönt i immer..natürlich nid am 25.6... tztztz denn sind d recaro tuning day's ...he jungs..da wird ufem hockeheimring driftet :d

-> was werde eigentlich für autos gfahre? bi leider no nid so viel gfahre... ...mues denk no ufhole wie blöd bis denn, dassi nöd abhenkt wirde ;)
-> gits bestimmti regle? ...ich wär zB für fahrhilfe usschalte :M

Grüessli

PS: thx 4 mail

aaaalso immer schön eis nochem andere %:

mal zu dä frog wäg de TV's und Anzahl Player pro Gerät:

JEDE spielt uf EIM Bildschirm - vorhanden sind 2x Beamer und 1xTV und dä Dani bringt auno en chline TV mit also für 4 würs lange. Wenn nomeh chämtet denn müesst mer nomol en TV oder Beamer ha... Im Netzwerk-Modus chamer soviel ich weiss nöd zu zweit uf einre PS2 spiele - mer müesst also abwechsle susch.
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

d911 schrieb:
Kei Angscht han dänk scho dä Twingo vo dä :K als Laschtesel buechet! :t

Regle?! ohni Fahrhilfä ???:j
Aber wenigschtens automat, nöd dass no eine chunnt mit "vo hand schaltä"!!!:g :X

eeyyoooo DON'T PANIC !!!! :d klar chasch automat fahre... das werdet alli so mache ;)

Fahrhilfe cha jo enart jede selber entscheide... also bi gwüsse autos fahri lieber ohni und bi andere lieber mit... (heckantrieb >500ps uiuiui...) obwohl... bim M5 loht sich das no guet kontrolliere... :b

also denn duen ich s'DATUM mol uf dä 19.6. setze
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

inquerior schrieb:
... (heckantrieb >500ps uiuiui...) obwohl... bim M5 loht sich das no guet kontrolliere... :b

chasch es jo denn mol mit mim 300C mit knapp 800PS probiere :d
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

swissXtreme schrieb:
-> was werde eigentlich für autos gfahre? bi leider no nid so viel gfahre... ...mues denk no ufhole wie blöd bis denn, dassi nöd abhenkt wirde ;)

Autooos...
es gitt 2 Variante:

1. mer chan autos us sinere eigene garage neh vom "karriere-modus" -> allerdings mues mer diä vorher als "Favorite Autos" markiere und mer chan glaub "nur" 30stuck (sind doch 30ig gsi, oder Dimi ?) uswähle... aber das langet jo..
2. Es gitt so e "standart-uswahl" vo autos wo mer chan uswähle, sind allerdings grossteils Rennwäge wo ich etz persönlich nöd sooo intressant finde.

also lueged vilich druff das ihr en M3 CSL freigschalte händ und vilich no es paar Audi RS, Nissan's (skyline), M5, Viper, Mcoupe, ja halt so zügs i dere art !! :b !!!!

eine muess sich denn amig no opfere zum en Benz fahre wo mer denn so schön versägä chan höhö :P
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

inquerior schrieb:
Autooos...
es gitt 2 Variante:

1. mer chan autos us sinere eigene garage neh vom "karriere-modus" -> allerdings mues mer diä vorher als "Favorite Autos" markiere und mer chan glaub "nur" 30stuck (sind doch 30ig gsi, oder Dimi ?) uswähle... aber das langet jo..
2. Es gitt so e "standart-uswahl" vo autos wo mer chan uswähle, sind allerdings grossteils Rennwäge wo ich etz persönlich nöd sooo intressant finde.

also lueged vilich druff das ihr en M3 CSL freigschalte händ und vilich no es paar Audi RS, Nissan's (skyline), M5, Viper, Mcoupe, ja halt so zügs i dere art !! :b !!!!

eine muess sich denn amig no opfere zum en Benz fahre wo mer denn so schön versägä chan höhö :P

jo sind 30 gsi kev :t u're right dude :d
aber ebe leider ohni fahrhilfene, die falled us irgendeim grund weg. isch bi e paarne autos problematisch...

hehe was geg mercedes?? (*lol* i glaub für die frog bewegi mi im falsche forum und do uf dünnem iis... *gg* ne scherz, i fahr denn susch mol mit mim SLR...)
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

Miata schrieb:
jo sind 30 gsi kev :t u're right dude :d
aber ebe leider ohni fahrhilfene, die falled us irgendeim grund weg. isch bi e paarne autos problematisch...

hehe was geg mercedes?? (*lol* i glaub für die frog bewegi mi im falsche forum und do uf dünnem iis... *gg* ne scherz, i fahr denn susch mol mit mim SLR...)

thanx 'bro ! q:

aber wäg de fahrhilfe bini etz nüm sicher... das isch doch nur im splitscreen modus so gsi das sie komplett weggfalle sind bi dä "garage-autos" oder ? und bi au garnüm sicher ob mer im netzwerk modus autos us de eigne garage chan neh oder eifach diä womer bereits "freigspielt" hätt... hmmm.. vilich muesch denn vorher wiedermol mit dinre PS2 verbiicho damit mir die sache no gnau abkläre chönd - quasi e "hauptprobe" mache :7

ähm jo das Merc thema isch ersch grad die wuche scho zimliech hitzig im Z4-Forumsteil diskutiert worde :X
hehe jo dä SLR... bini grad geschter gfahre inre S-Lizenz Prüefig :T &:
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

Hoi zäme,

Han zwar scho en ewigkeit kei GT4 zocket, wär aber grundsätztlich au debi. Wegem Datum muess i halt no luege, chönnt es problem si muess wis usgseht am 19.6 schaffe :11sickz:

Aber ich meld mi no churzfristig ob ich chan cho oder nid, chommt halt au es bitz uf d'Uhrzit druf a.
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

inquerior schrieb:
thanx 'bro ! q:

aber wäg de fahrhilfe bini etz nüm sicher... das isch doch nur im splitscreen modus so gsi das sie komplett weggfalle sind bi dä "garage-autos" oder ? und bi au garnüm sicher ob mer im netzwerk modus autos us de eigne garage chan neh oder eifach diä womer bereits "freigspielt" hätt... hmmm.. vilich muesch denn vorher wiedermol mit dinre PS2 verbiicho damit mir die sache no gnau abkläre chönd - quasi e "hauptprobe" mache :7

ähm jo das Merc thema isch ersch grad die wuche scho zimliech hitzig im Z4-Forumsteil diskutiert worde :X
hehe jo dä SLR... bini grad geschter gfahre inre S-Lizenz Prüefig :T &:

hm so wie i mi erinnere mag, chasch im netzwerkmodus KEI EIGENI FAHRZÜG verwende, sondern nume die vogebene, oder ebe 30 usre uswahl, das sind die sog. favorite wo mir vorher erwähnt händ.
hm allefalls müssted mir das würkli mache sone hauptprob, isch aber je noch datum vorher gar nüm mögli... :) we'll see!

hm mussi demfall mol go sueche die diskussion. also i muss jo sägä, i bi bis vor churzem eher für mercedes gsi als BMW, aber das hät sich mittlerwiile g'ändered, die neue Bimmers gfalled mir ;)

aber dä SLR isch scho e cooli maschine...
 
Zurück
Oben Unten