GranTurismo 4 - bei mir ! :)

AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

swissXtreme schrieb:
d viper....muesi die au no chaufe? :D

ne ne die chasch denn eifach so uswähle. isch denn halt eifach original. mini hät ca. 980 PS und tönt wie en dragster im leerlauf :s
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

swissXtreme schrieb:
...so nebebi: hend ihr de buick special mal kauft und ufgmotzt? hehe...abartig das ding, fürs alter woner het...

d viper....muesi die au no chaufe? :D

yepps.. hätt es paar so alti chärre wo mega dampf druffhänd :O :9
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

hoi zäme

ich als co-fahrer im gt-4????:d
han gt-4 gar ned fahre jetzt grad DTM und kenne s gt-4 gar ned so
ich melde mich ab, denn ih chan am 19.6 ned cho,han pikett:g :g :g
also kev und d911,macheds renne und ich drucke d dume für eu
viel spass...:t

eue JD Z3B;
 

Anhänge

  • Vorn.jpg
    Vorn.jpg
    23,9 KB · Aufrufe: 86
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

JD_Z3 schrieb:
hoi zäme

ich als co-fahrer im gt-4????:d
han gt-4 gar ned fahre jetzt grad DTM und kenne s gt-4 gar ned so
ich melde mich ab, denn ih chan am 19.6 ned cho,han pikett:g :g :g
also kev und d911,macheds renne und ich drucke d dume für eu
viel spass...:t

eue JD Z3B;

Salutte !!!

ja sorry gäll, dä dani hätt dich eifach vorgschlage denn hani denkt das gäng scho i-ornig &: %:

also ha dich vo dä liste gschtriche ;) viel spass bim pikett-dienst !! (i weiss wies isch..)

aber hey findi guet das dich etz glichno häsch chöne für dä Roadster entscheide anstatt es Coupe ;) :d :d :d
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

NEWS:
dä björn chan leider doch nöd cho, er muss no weg und chan das nöd verschiebe.
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

inquerior schrieb:
aber hey findi guet das dich etz glichno häsch chöne für dä Roadster entscheide anstatt es Coupe ;) :d :d :d

tja ha doch immer scho es z3 cabi welle isch doch nur de fehlertüfel gsi lach

du de dani het mer glich no e chli für gmacht das ich doch au söll cho....
jetzt bin ich voll an trainiere und hoffe doch das ich doch de mercedesfahrer chan überhole.

ha zwar pikett aber winthi isch ned wit.bin au no debi.
de dani organisiert mir no en tv und ps2,netzwerk und kable han ich alles.
also mached eu gfasst uf de zettipolierer vo brüttiselle.

bis denn inquerior...ned zviel gummi la und leg der es halstuech a ohni windschott isches doch chüel :d :d :d ;)
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

JD_Z3 schrieb:
du de dani het mer glich no e chli für gmacht das ich doch au söll cho....
jetzt bin ich voll an trainiere und hoffe doch das ich doch de mercedesfahrer chan überhole.

Hey JD isch cool das jetzt glich au chunnsch !
zum glück hätt dir dä Dani nonig gseit das du denn amig dä Merc-Fahrer :12toffz: wirsch spiele hihi jänu wirsch es denn schono gnueg früeh erfahre :P

freu mich scho riesig ! :t

JD_Z3 schrieb:
bis denn inquerior...ned zviel gummi la und leg der es halstuech a ohni windschott isches doch chüel

ööhm isch das en insider? bi nöd ganz gstigä ! &: :b
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

Chan leider definitiv nid cho, muess wieder mol einisch schaffe b:

Aber bim nexte GT4 Teambattle bin i sicher debi ;)
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

@seamaster77
du arme !!! musch go schaffe bi dem schöne wetter !? ... hihi mir hocked jo denn zwor au drinne :d :g

@miata, JD_Z3, swissXtreme
Dä Dani hätt de vorschlag brocht das mer am Sonntig scho bitz früehner chönnted Afange... vilich so am 11i... ?
Bis die ganze installatione mit beamer, stereo, tv usw. laufed und jede sini cars zämägstellt hätt wirds eh 12i bis 1i werde.
Dezue wirds eh en sonnige, heisse Tag und wenn mir denn gnueg gamed händ chammer am obig vilich denn glichno bitz ad sonne oder wiitergame :d :B

was meined ihr dezue ? langschlööfer ? &:
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

hm jo 11i okay, sött dinneliege... abr i gange denn au bitzi früher, sprich so geg di 6i... ;)
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

Na das war ja mal ein cooler Sonntag 8 Std. Vollgas und das ohne Ausweisentzug!!!:d

Hiermit nochmals vielen Dank Kevin,
dass Du es möglich gemacht hast mit uns zu LAnen !
(GT4 im Netzwerk;Schade für die, die Ihre PS2 fast verheizt haben:b )

Das schreit nach Wiederholung in ca. 1-2 Monaten z.b. in Cham?! q:

Also Cracks; schön weiterüben und Nordschleife fahren....:B

Gruess ee--- (Lanplayername:d )
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

hi kev

hee du super lansupporter,
merci noch für die vielen kurven die du uns beschert hast.
war spitze so zu heizen mit euch,nur muss ich noch lange üben das ich euch mal endlich nach komm,:d
aber die spaghetti waren fein...
danke nochmals war eine coole lanparty.
nächstesmal machen wir noch früher ab,dann können wir noch länger gamen, freu:t :B :b :3dizzyz: :g
doch die:K hatte extra noch was gekocht,nur b: dass ich nochmals einen piketteinsatz im ZH hatte.
aber alles wieder im grünen bereich.
viel spass noch beim ns-fahren und üben...
de zettinochpolierer JD/Mischa/Player1/Looser Platz4
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

joo nomol herzliche dank an kev für die toll organisation, gueti idee gha und super umgsetzt...!!! compliments! :t

isch echt en glatte nomi gsi mit euch, hät spass gmacht mol so s'4. z'fahre und isch jo ab und zue ganz spannend und eng worde... :d :D }(

gruzz Miata / bbbb :laugh4:
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

Hey ihr Game-Freaks :B !

@ dimi alias miatawegschubser, dani aka "renault5turboking", JD aka "ps2überhitzerdauertelefonierer"

Dankedanke und Bitteschön ! Es isch würkli voll cool gsi ! :t

isch denn geschter überhaupt schön wetter gsi ? kei ahnig hihi mer händ glaub nix verpasst oder %: :laugh4:

OK i wür sägä etz gitz mol e kurzi sommerpause und noher luegemer denn mol wie LAN-tauglich am Dani sini wohnig isch :w ohmann i gseh nurno KABEL KABEL überall Fernseh und en JD wo lockerlässig ufem sofa hängt aber all 10min mues ufspringe weil sis Pikettnatel lüütet :o dezue*bruuummbruuum* und vom zimmer nebedra: "quiiitsch quiiiitsch päääng - <<sorryyyy ha nüme möge bremseeeeee>> !!!!
phuu dezue hani geschter für die ganz koordination sicher en 10km marathon abgspuelet... au eso blibt mer fit ;)

@JD ... du redsch do vo spaghetti aber i ha de ganz tag kei spaghetti gseh geschweige denn g'esse !!?? &:

@swissXtreme ... schad das glichnöd häsch chönne cho ! falls es aber wiedermol zu some event chunnt denn wirsch definitiv verdonneret dä Merc-Fahrer z'spiele :P

also merci nomol a die wo cho sind und dä hörnlisalot isch würkli guet gsi :M :9
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

was miatawegschubser? han doch gar kein miata weggschubst?! &: :laugh4: aber han natürli s'miatarenne gwunne, so wie sich das ghört... hehe

hm ne ne isch scho schö wetter gsi... aber dinne isch däfür agnehm chüäh gsi, au wenn die eint PS2 chli heiss becho hät... :d

danke ad :K dani, salot isch würkli fein gsi!!!

c ya next time! ;)
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

tja kev ich han wenigstens e heissi PS2 gha lach wenn scho kei frau...
ja wenn ich mir vorstelle e lanparty bi mir z mache denn müsdet alli mit 9 zoll bildschirm cho und alli eng zäme sitze uf mim grosse sofa,denn hetis platz.
nei nei bi mir gaht das ned,denn hock ich scho lieber bin kev uf em sofa.
ich übrigens bequem chan ich nur wieter empfellä.
ja spaghetti hmm wär doch e idee gsi ich als choch het mer alles chöne organisiere...
glaub mers spaghetti mit 4 sauce das hetisch sicher au du s ps2 playe ufgäh lach...
aber ebe kev vielicht bim dani denn gits en 5 gänger gourmetplausch mit nebetbips2vergwaltigung und hoffentlich de ps2repspez ohni arbet und pikett.
sorry jungs weg em pikett aber ich han halt s foifer und s weggli welle also game und spaghetti...äh pikett :laugh4: :laugh4: :laugh4:
kev isch doch eifach en geile tag gsi...s wetter het gstumme... girls am stune und zueschauerplätz voll usbuechet...
das mit de liveüberträgig da schaffemer nachli dra mit de 400m leinwand wir das scho lange...
es grüessli jd_Z3 de PS2repspez und dauerpiketttelefonierer
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

hehe Kevin,

sorry dass i nid han chöne cho. hät mir erst uf die 6i glanget... im arisdoof tunnel hets beidweg stau gha. mega müesam...
gern spiel i chli taxi-fahrer...hehe... gester bini grad ime renn-taxi gsi. irgend so en mercedes mit diesel. han s vergnüege gha ufem bifahrersitz chöne z sitze und paar runde gnüsse. -> das ganze isch bin recaro tuning event gsi. bin dert gsi go drifte. viellicht hets öpert mitbecho. ... bin eis vo dene paar drift-taxi gsi ;)


Grüessli
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

Halllööööööööööööööchen !!

S'Wetter im nördliche Teil vo de schwiiz isch jo wiedermol total bekloppt...

es wär so richtigs Game-Wetter !!! :14yesz: (im gegesatz zum letzte event.. hihi)

Wer hätt spontan luscht hütt oder morn bi mir dihei chli go GT4 zocke ? chönd au es chlises LAN Game mache oder eifach Splitscreen :7

Naaaa, wer chunnt ? :b

:helmet: :fireman: :indian_ch :7madz:
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

ah, denn chamer die zemehenke und voll krasse 16:9 mache... hesch nid no meh? de chönt me grad 3d mache... ob das vom game unterstützt wird? :b
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

swissXtreme schrieb:
ah, denn chamer die zemehenke und voll krasse 16:9 mache... hesch nid no meh? de chönt me grad 3d mache... ob das vom game unterstützt wird? :b

äähm wer vo üs fahrt etz nomol M5 und CSL und en Drift-Nissan &:

do müessts doch auno für es paar beamer lange oder :X

jaja ich weiss.. die blöde vorurteil :d

oder wie wärs miteme Force-Feedback Sitz :12thinkin
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

de nissan chasch chaufe wenn de pris stimmt :d

-> nei de langts ebe nüm... wenns geld für die schei... autos flöte gaht :b

de force feedback sitz isch standart, hesch de öpe nid? ;)
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

swissXtreme schrieb:
-> nei de langts ebe nüm... wenns geld für die schei... autos flöte gaht :b

de force feedback sitz isch standart, hesch de öpe nid? ;)

jaaa genau so isches doch ebe :#

phaaaa bi mir isch denk s'ganze wohnzimmer force-feedback ! naja goht vielicht wieder paar johr bis s'nöchst mol funktioniert... je nachdem wenn s'nöchste erdbebe isch %:
 
AW: GranTurismo 4 - bei mir ! :)

ah so langsam...de macht demfall d hifahrt zu dir meh spass, als das wo bi dir denn sötti spass mache? :d
 
Zurück
Oben Unten