Die netten "Mitmenschen"

Alles was von unten (Niederbayern) kommt, trifft mich nicht:p :P...............ist eben ein Entwicklungsland von Oberbayern....................:bananapartyhat:

...der liabe Maddin vergisst (oder verdrängt - des kennan d'Oberbayern übrigens sakkrisch guad, weils ja owai drauf rumreitn, das Oberbayern was Bessers is. Des hod a Niederbayer gar ned nötig, der woas des einfach) grad, dass es gar koa offizielles Bayern ohne d'Niederbayern gabad.
Weil d'Hoamat von Bayern ist Straubing-Bogen. Beweis: des weiß-blaue Rautenwappen von Bayern kummt vom Landkreis Straubing-Bogen.

D'Oberbayern kennan bloß oans: Dullaggn ins eigene Auto macha - aber des kennans sauguad!! :b

Aber i mog eam trotzdem narrisch gern...! :t

kean de a zu de Ösis :Banane09:;)

...mei, an Maddin sei Lieblingsort is ja im Ösiland - wenn de wüsst'n, dass er sich immer so despektierlich drüber aufregt, nacha derfert er dort gar koan Kaffee mehr kriagn... des is hoid typisch für d'Oberbayern - immer, wenn's auf was neidig sand, machans sich gern drüber lustig! ;)

und bsonders auf die M's , wega "neidig" moan i :b vielleicht soidad ma den Alpinator oamoi moi ned mitnehma das a moi sigd wos a an uns hod :D:d

...mei, an Maddin sei Lieblingsort is ja im Ösiland - wenn de wüsst'n, dass er sich immer so despektierlich drüber aufregt, nacha derfert er dort gar koan Kaffee mehr kriagn... des is hoid typisch für d'Oberbayern - immer, wenn's auf was neidig sand, machans sich gern drüber lustig! ;)

Mooooooooooooooment die meisten Ösi an meine Freind und die Küche sowieso:9

Aha, nur de meisten, net olle .......... :D
Küche und Kuchen is jo fost des gleiche :d

...da Maddin is sooooo leicht "käuflich" - a guada Espresso oder Caffé Latte und a bisserl was Süsses und scho is a hi und weg, egal wo er grad is.
Gell Maddin - i sag nur Gourmettour, Defreggenhotel, Nachspeisenbuffet! ;)

...da Maddin is sooooo leicht "käuflich" - a guada Espresso oder Caffé Latte und a bisserl was Süsses und scho is a hi und weg, egal wo er grad is.
Gell Maddin - i sag nur Gourmettour, Defreggenhotel, Nachspeisenbuffet! ;)

Ja das stimmt wohl, bin halt ein "Leckermäulchen":D........................und trotzdem von Deinem "Nachspeisenverhalten" noch weit entfernt:whistle:

Ok, manchmal auch meteorologisch. :d

Aber im Ernst: Um Eure Berge könnte ich Flachlandtiroler Euch beneiden - wunderschön!

Gruß

Kai

Ok, manchmal auch meteorologisch. :d

Aber im Ernst: Um Eure Berge könnte ich Flachlandtiroler Euch beneiden - wunderschön!

Gruß

Kai

Da schließ ich mich vorbehaltlos an. Ich weiss schon warum ich meinen Urlaub in Bayern verbringe... fängt beides mit f an.. Fressen und Fahren :D

lg Maik

was man auch sehr gut in bergen machen kann... überflüssige pfunde loswerden 8-) jetzt fährt er hier die "gelagebilder" auf... :eek: :o oh mannnn :D

Zurück
Oben Unten