Ja hin und wieder stai i scho moi oan hiDes hinstön host auf alle Fälle schon mal im Griff, Mattl
A Buidl vom letzten Joa
Anhang anzeigen 213940

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Ja hin und wieder stai i scho moi oan hiDes hinstön host auf alle Fälle schon mal im Griff, Mattl
A Buidl vom letzten Joa
Anhang anzeigen 213940

, der woa guat
......host nu net vui mitglesen ...........de foan eh hinter uns![]()

Jetzt red da kloane a nu mit..........
![]()

Gibts eig Jemanden bei dem der Abgastrakt original ist?Leg schonmal deine Ohrenstöpsel bereit![]()
Ich hab nen Ohropax-Spender in der Werkstatt wenns is 
Gibts eig Jemanden bei dem der Abgastrakt original ist?![]()

Leg schonmal deine Ohrenstöpsel bereit![]()
Oba passt wieder, hinten her i eh net so guat 
Drum fohma ja ganz vorn, dassd uns a herst.Jeztat hob is, in der erschten Gruppe gehts nur um LautstärkeOba passt wieder, hinten her i eh net so guat
![]()

Drum fohma ja ganz vorn, dassd uns a herst.![]()
![]()
, moch i des Dach'l eh zua 
Segs positiv, kannsda s´woamfohn spoan und mehra dringaWauns wida so has wiad wias letzte Joa, +42°, moch i des Dach'l eh zua
![]()
Außerdem san d´Reifen a glei woam.AUSREDEN AUSREDENWauns wida so has wiad wias letzte Joa, +42°, moch i des Dach'l eh zua
![]()

Segs positiv, kannsda s´woamfohn spoan und mehra dringa![]()
Außerdem san d´Reifen a glei woam.
Scho und mir klangtsGibts eig Jemanden bei dem der Abgastrakt original ist?![]()
Schee gsogt.Scho und mir klangts
Ja IGibts eig Jemanden bei dem der Abgastrakt original ist?Ich hab nen Ohropax-Spender in der Werkstatt wenns is
![]()
mir glangt er meine Nachbarn wissn immer wen I hoam kum Hier! Und der von meinem Auto auch.Gibts eig Jemanden bei dem der Abgastrakt original ist?
Gibts eig Jemanden bei dem der Abgastrakt original ist?Ich hab nen Ohropax-Spender in der Werkstatt wenns is
![]()

Da is Gruppe 1 perfekt ! Mehrere Carbon Airboxen, TrueBlue´s, ESD Mods, Lotus, etc.Könnt spaßig wern
![]()

Derf i do mit meiner Serienhütte überhaupts auftauchen? ned dass mi nachhad koana head![]()

Lass di von dem ned verarschen...na logisch, i brauch ja a bisserl Unterstützung in der Gruppe 1 - es ko ja ned a jeder losbrüllen, wie verrückt...![]()
des is a ganz a vadruckda Hund 

Es ist jedem langweilig darum hat man Zeit so einen Blödsinn hier ausführlich zu verfassen.![]()