Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Stehe doch seit Jahren schon auf eigene Füße und mitten im Leben![]()

Genau Julia, genau...Aber echt!! I woaß aba ned so genau, so knapp 10 Jahr älter als ich??

Sehr geehrter Herr Kinofan,
sollten Sie mich nochmals als "Oida" bezeichnen, so seh ich mich gezwungen meinen Rechtsbeistand ein zu schalten!
Das ist doch so was von Bodenlos und Haltlos was Sie da so von sich geben
Stehe doch seit Jahren schon auf eigene Füße und mitten im Leben![]()
JA echt "Oida" bist du so a scharfa Hund dasd glei mit Advokaten droha musst.

Da MartIn verträgt's scho![]()

Na klar, hab Dich doch eh schon in die langsamste Gruppe eingetragen,
damit Du auch mit kommst....![]()

Gruppe 2 is quasi die "Bremser" Gruppe. Zu langsam auf der Gradn und dann trotzdem na Bremsn weil immer no zschnaiAch ja, bevores vagieß, de 3. Gruppn bremst natürle vor de Kurvn a ned, weil mia scho auf da Grodn so langsam san, das des ned brauchd.![]()

.... des kannt scho hikemaAber echt!! I woaß aba ned so genau, so knapp 10 Jahr älter als ich??

Gruppen - na gut - packt mich bitte in Gruppe 3 (mit Handfunk - falls ich es nicht vergesse) :)

Ach ja, bevores vagieß, de 3. Gruppn bremst natürle vor de Kurvn a ned, weil mia scho auf da Grodn so langsam san, das des ned brauchd.![]()

... obageh vom Gas, a Rei Zähn is glei ausagschlong. Wia kena ja ned schnella, wei ma hinta da ersten Gruppm heafahn mißn.Gruppe 2 is quasi die "Bremser" Gruppe. Zu langsam auf der Gradn und dann trotzdem na Bremsn weil immer no zschnai![]()

Da wird's frech das Bürschl![]()

So wie i den Mattl kenn, braucht Er scho zum Start so laung hin![]()

Nana, es fohts hinter de Bremser... obageh vom Gas, a Rei Zähn is glei ausagschlong. Wia kena ja ned schnella, wei ma hinta da ersten Gruppm heafahn mißn.![]()
I foh hinter de Sonntagsfahrer 
So wie i den Mattl kenn, braucht Er scho zum Start so laung hin![]()
Des nennt se Gastfreundschaft es BiffenEr war ja letztes Jahr auch der LETZTE!!!![]()

.... häd mas doch am Samsdog macha soin, dann häst koa Ausred ghabtNana, es fohts hinter de BremserI foh hinter de Sonntagsfahrer
![]()

Des nennt se Gastfreundschaft es Biffen![]()

Im Bavarian Forest is schwierig mit Tunnels. Gibt scho welche, aber de befahr i ned, weil Bundesstraße.Wos anders, Host desmoi a poa Tunnel einbaut![]()