I derf des, bin jung gnuaNed frech wearn Bürschal![]()

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
I derf des, bin jung gnuaNed frech wearn Bürschal![]()

sama dabei
sama dabei
Egros walte deines Amtes, des treibt den Durchschnitt stark nooch unten 

aber nua wenns Dooch offen is 
man sieht sich 
gut erzogendann schauma moi am Sonndog
so, de junga Leid miasn jetz ins Bettman sieht sich
![]()

Bei uns wirds leider nix
aber ich steuere mal für den Größenvergleich etwas bei:
Anhang anzeigen 164069
Wünsche viel Spazzzz!!!![]()

Mir wern eich amoi oschaugn, ob so a jungs gmias überhaupts zu uns passn duad.dann schauma moi am Sonndog
so, de junga Leid miasn jetz ins Bettman sieht sich
![]()

aber wenn du zoisd dann nimm i a a Holzfäller 

des bring ma grod no zamm 
das de neia an Einstand zoin oiso den ganzen Stt frei hoidn miassn 
wer dafür is hebt an Finga 
Schlage vor: Spätzle mit Soß oder Antngröstl und für a Hoibe Kellerbier wirds scho no glangeMingara Preise oda wos?
Muas i ma an Loa Brot und a Glasl Leitungswossa midnemma?![]()
Wobei mia grod eifoid is des ned andersrumdas de neia an Einstand zoin oiso den ganzen Stt frei hoidn miassn
wer dafür is hebt an Finga
![]()
Aber nur, wenn's Forelle ist, das bekommen sie in der bayerischen Provinz vielleicht noch hin...Jörg kriegt seinen Fisch
Aber morgen wird mir wohl eher nach Steak sein, nachdem ich heute am 15km-Lauf der Münchner Winterlaufserie teilgenommen habe...
(Wieso heißt die eigentlich Winterlaufserie und warum bin ich heute nicht offen im Z hingefahren?
)Respekt 15 km,Aber nur, wenn's Forelle ist, das bekommen sie in der bayerischen Provinz vielleicht noch hin...Aber morgen wird mir wohl eher nach Steak sein, nachdem ich heute am 15km-Lauf der Münchner Winterlaufserie teilgenommen habe...
(Wieso heißt die eigentlich Winterlaufserie und warum bin ich heute nicht offen im Z hingefahren?
![]()
)
siehe post #38
Ich glaube, du kennst dich in Bayern noch nicht recht aus........wenn's Forelle ist, das bekommen sie in der bayerischen Provinz vielleicht noch hin...![]()
noch nie was von Karpfen, Saibling, Renke, Zander, Hecht, Brachse, Rotauge oder Waller gehört. Es gibt reihenwesie gute Fischzüchtereien usw. Was ißt man am Chiemsee und am Königssee.........Fisch was sonst
.Warum gibst es kein Icon für NEIDISCHOiso ois ersts, mia san heit mit n Zetti offm unterwegs gwesen. Des Weda war a Traum und Richtung Berg , BOAH einfach super.
Und jetzt zu zwoa, zwoa Finga hoch, on von mia und oan von da Uschi.
Bis Moing
Woifei